Verwijderd

Topicstarter
Goeiedag,

na jaren dezelfde stokoude gsm te gebruiken, zoek ik eindelijke een smartphone. :)

Ik zoek een?
Smartphone ter vervangen van mijn oude samsung C3300.

Wat is je budget?
Graag niet meer dan 200€

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Bellen, sms'en, iets opzoeken op internet, en een paar vriendinnen willen dat ik snapchat ofzo heb :P
Graag ook iets kleins dat lang op één batterij door kan. Dus geen mega grote smartphone, want die gaat niet samen met mijn kleine handjes ;) Mijn oude gsm was maar 10cm lang en 5cm breed, het mag wel iets groter (max 14cm lang ofzo)
Oja, ik heb ook een abonnement met 4G, dus dat is wel handig, maar hoeft niet echt.

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik ben geen talent als het op smartphones aankomt, dus misschien is onderstaand lijstje een zeer slecht keuze :X Sorry :)
Motorola Moto E 4G (2e generatie)
Motorola Moto G 4G (2e generatie)
Samsung Galaxy S4 mini
Ik was ook nog aan het kijken naar de microsoft lumia's maar die hebben windows ipv van android, en iemand zei mij dat die minder apps hebben. Klopt dat?

Kunnen jullie mij iets aanraden :)
Alvast bedankt!!! O+

Groetjes,
Judit

Verwijderd

Als je nog aan de Android wilt, is de nieuwste moto-E een prima keuze. Let wel dat je de 4g een betere processor heeft met de Snapdragon 410.

Windows phones hebben minder apps inderdaad.

• DeRooney
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:58
Minder apps maar de meeste zijn wel beschikbaar meen. Als je specifieke apps zoekt is er een website waar je kunt zoeken of jouw apps beschikbaar zijn voor Windows phone.

Edit:
Hier kan je zoeken of de gewenste apps beschikbaar zijn :
http://www.windowsphone.com/nl-nl/store

[ Voor 24% gewijzigd door DeRooney op 20-05-2015 14:22 ]

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Juist in de budgetklasse bieden Windows Phones heel veel voor hun prijs, maar er zijn idd minder apps. In het dagelijks gebruik gaat 't er echter niet om, of er 100.000 of 200.000 apps zijn, maar of de apps, die je zelf gebruikt of wil gaan gebruiken, beschikbaar zijn. Dat zul je dus even moeten opzoeken.
Wat betreft "snapchat ofzo", bedoel je echt Snapchat, of Whatsapp? Whatsapp is beschikbaar voor Windows Phone, zo uit 't hoofd (gebruik 't zelf niet) meen ik, dat Snapchat er nog niet is.
Van jouw lijstje zou ik de Galaxy S4 mini niet nemen, toen hij uitkwam, was hij te duur voor z'n specs, nu wel goedkoper, maar inmiddels ook al oud.

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18:09
Misschien een lg g3s?

pricewatch: LG G3 s Wit

• job89
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-01 13:12
De Moto E 4G kan ook goedkoper door bij Coolblue te gaan voor een maandelijks opzegbaar abonnement van Ben. Dan kom je op dit moment op de volgende prijs (toestel + aansluitkosten + 1 maand abonnement) 87+9.95+4.50 = 101,45
Als je dat dan ook nog eens combineert met een 5 euro kortingscoupon die hier op het forum (vooral aan het eind van de maand) best vaak langs komt en ook nog met cashback van ippies wordt het helemaal aantrekkelijk.

Voor Moto G 4G 2015 kan ook goedkoper met de abonnement truc bij Coolblue voor 168.45

De Lumia 635 is ook nog een aardige optie wat via de zelfde truc een aantrekkelijkere optie kan bieden voor 94,45 bij Coolblue

Of de Lumia 640 Bij Coolblue voor 134,45.

Of de Lumia 735 kan ook met deze truc bij Coolblue voor 154,45

Overigens moet je dan niet vergeten dan gelijk weer je abonnement op te zeggen ;) anders kost het je iets meer.

• Destrega
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 26-01 10:50
Die truc klinkt inderdaad zeer aantrekkelijk :)
Kan iemand bevestigen dat deze werkt? (En dus niet later alsnog ellende oplevert) :P

• job89
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-01 13:12
Ik heb het zelf ook gedaan, mijn Ben abonnement gaat 1 juni in dus dan kan ik je meer zeggen, maar alles lijkt er op dat het gewoon kan.

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Is Snapchat zelf echt een harde eis, dan kun je WP vergeten, De grote baas van Snapchat heeft zijn middelvinger opgestoken naar WP, en omdat third party apps verboden zijn, is 6Snap ook geen optie meer. Er zijn wel prima snapchat achtigen, die wel WP ondersteunen naast android en ios.

Whatsapp draait op alles, zo ook op WP, is daar ook gewoon een prima app. Zelfs mijn Symbian backup-phone heeft nog whatsapp.

Een Lumia 640 voor 130 euro is echt een geweldige deal overigens, leuke mid-end telefoon voor een bijna low end prijs.

People as things, that’s where it starts.

Pagina: 1