Goeiedag,
na jaren dezelfde stokoude gsm te gebruiken, zoek ik eindelijke een smartphone.
Ik zoek een?
Smartphone ter vervangen van mijn oude samsung C3300.
Wat is je budget?
Graag niet meer dan 200€
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Bellen, sms'en, iets opzoeken op internet, en een paar vriendinnen willen dat ik snapchat ofzo heb
Graag ook iets kleins dat lang op één batterij door kan. Dus geen mega grote smartphone, want die gaat niet samen met mijn kleine handjes
Mijn oude gsm was maar 10cm lang en 5cm breed, het mag wel iets groter (max 14cm lang ofzo)
Oja, ik heb ook een abonnement met 4G, dus dat is wel handig, maar hoeft niet echt.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik ben geen talent als het op smartphones aankomt, dus misschien is onderstaand lijstje een zeer slecht keuze
Sorry
Motorola Moto E 4G (2e generatie)
Motorola Moto G 4G (2e generatie)
Samsung Galaxy S4 mini
Ik was ook nog aan het kijken naar de microsoft lumia's maar die hebben windows ipv van android, en iemand zei mij dat die minder apps hebben. Klopt dat?
Kunnen jullie mij iets aanraden
Alvast bedankt!!!
Groetjes,
Judit
na jaren dezelfde stokoude gsm te gebruiken, zoek ik eindelijke een smartphone.
Ik zoek een?
Smartphone ter vervangen van mijn oude samsung C3300.
Wat is je budget?
Graag niet meer dan 200€
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Bellen, sms'en, iets opzoeken op internet, en een paar vriendinnen willen dat ik snapchat ofzo heb
Graag ook iets kleins dat lang op één batterij door kan. Dus geen mega grote smartphone, want die gaat niet samen met mijn kleine handjes
Oja, ik heb ook een abonnement met 4G, dus dat is wel handig, maar hoeft niet echt.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik ben geen talent als het op smartphones aankomt, dus misschien is onderstaand lijstje een zeer slecht keuze
Motorola Moto E 4G (2e generatie)
Motorola Moto G 4G (2e generatie)
Samsung Galaxy S4 mini
Ik was ook nog aan het kijken naar de microsoft lumia's maar die hebben windows ipv van android, en iemand zei mij dat die minder apps hebben. Klopt dat?
Kunnen jullie mij iets aanraden
Alvast bedankt!!!
Groetjes,
Judit