Toon posts:

Pc in elkaar zetten of laten zetten

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mede tweakers

Ik wil binnenkort een nieuwe pc gaan kopen en wil graag waterkoeling erin hebben, aangezien ik er niet veel ervaring mee heb wil ik niet graag mijn build onder water zetten. heeft een van jullie toevallig tips/tricks/websites ( of mensen die het zelf willen doen voot een prijs ) alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Vraag 1:
Welk systeem?
Vraag 2:
Waarom waterkoeling?
Vraag 3:
Custom loop of closed-loop?

Wat ik wel weet is dat laten doen vaak behoorlijk prijzig is, dat is niet wat iedere hobby bob kan, en er gaan veel uren in zitten.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisvdelsen
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15-07 20:54
Even googelen geeft dit.

Mag ik je aanraden om een topic te openen (volgens de regels natuurlijk :)) in het DAA? Daar zullen we je graag helpen met het samenstellen etc.

V'nA! 3470@3,4 - P8H61M/B3 - Intel 330 120GB - NZXT S340 - Tranquillo Rev.2 - Nexus 430W - Gigabyte 270X-2GD || Pixel 3a - Huawei P10 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

http://tweakers.net/aanbod/ ?

Sowieso, als je alles bij 1 bedrijf gaat aanschaffen en je hebt er zelf geen kaas van gegeten, dan is vaak de keuze voor een paar tientjes assemblage wel erg logisch (en handig voor garantie).

/edit: waarom geef je in Verwijderd in "Beste "PC in elkaar zet" guides" al zelf het antwoord op je eigen/nieuwe topic?? 8)7

[ Voor 25% gewijzigd door MAX3400 op 20-05-2015 12:12 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spank_mojoo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09:56
pak gewoon een corsair hydro.
kan haast niet mis gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16:43

br00ky

Moderator Harde Waren
Move naar Cooling, al ontbreekt er aardig wat eigen inzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Inderdaad wat weinig informatie.

Maar je vraag in het algemeen. Waterkoeling is ook weer geen rocket science. Als je enige ervaring hebt met het in elkaar zetten van een normale build, is watercooling verder niet zo heel spannend. Er zijn legio video tut's die het proces stap voor stap doorlopen.

Het meeste werk zit hem waarschijnlijk in het kiezen van je onderdelen, past alles in je case, hoe ga je het indelen etc.

Maar het hangt dus allemaal af van wat wil je gaan koelen en wat wil je bereiken (performance/geluidsreductie/looks etc)
Pagina: 1