Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Profile foto aanpassen

Pagina: 1
Acties:

• erwinb
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-11 10:30

erwinb

Probeert iets secure te doen

Topicstarter
Ik wil mijn profile foto aanpassen.
Ik hen een nieuwe foto van 200x200 pixels en 34K groot.

De oude foto verwijderen lukt wel,
als ik dan de nieuwe foto op mijn profile prober te plaatsen, dan zie ik weer de oude foto.

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:37

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Dat is een cache probleem. Geef 't tijd. Elke wijziging is niet direct in Varnish bekend. ;)

Commandline FTW | Tweakt met mate

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Dat zou 't niet moeten zijn dan; bij een profile-upload kun je prima die specifieke cache-item flushen invalidaten.
Werkt een CTRL + F5 niet? (Of welke toestcombo dan ook nodig is in je browser voor een "harde refresh")

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

RobIII schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 10:26:
[...]

Dat zou 't niet moeten zijn dan; bij een profile-upload kun je prima die specifieke cache-item flushen invalidaten.
Dat zou toch opgelost worden hier, of is dat nog niet gedaan? Ik weet niet beter dan dat Varnish nog hard cached en je dus even geduld moet hebben voor de profielfoto update.
[...]

Werkt een CTRL + F5 niet? (Of welke toestcombo dan ook nodig is in je browser voor een "harde refresh")
Dat zou lokaal moeten zijn. Als dat fout gaat, zou de TS hier niet moeten komen omdat hij 't met een andere browser die de pagina natuurlijk nog niet heeft geladen wel de verandering ziet.

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Hero of Time schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 11:10:
Dat zou toch opgelost worden hier, of is dat nog niet gedaan? Ik weet niet beter dan dat Varnish nog hard cached en je dus even geduld moet hebben voor de profielfoto update.
Dat kan goed zijn; ik ben er niet van op de hoogte maar jij klaarblijkelijk wel (of iig meer dan ik :P ). Ik roep ook maar wat verder hoor ;)
Dat wou ik dus even uitsluiten. Ik weet verder niet precies wat er aan (al dan niet openstaande) bugs is of dat 't inderdaad een varnish-iets is ofzo; ik wou dus alleen even uitsluiten dat 't niet aan de browser lag :)

[ Voor 37% gewijzigd door RobIII op 20-05-2015 11:15 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Over mij

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ik ging er eigenlijk gelijk vanuit dat 't aan Varnish ligt, omdat daar in 't verleden ook deze meldingen door kwamen. Hoe de staat nu is, geen idee, in dat opzicht ben ik even blind als jij.

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Ik heb iig het topic even verplaatst van Schop een Modje naar Stoute Bugs

[ Voor 14% gewijzigd door RobIII op 20-05-2015 11:18 ]

Over mij

Pagina: 1