Toon posts:

Welk geheugen voor ASUS K72F-TY116V Laptop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
IK ben op zoek naar meer geheugen voor deze ASUS K72F-TY116V Laptop er zit nu 1 gb bankje in en een bankje van 2 gb in.

Ik zou er graag wat meer geheugen in willlen zetten nu is me vraag welke moet ik er indoen en goed is.

Ik zat zelf tedenken aan het bankje van 2 gb telaten zitten en de 1 gb eruit tehalen is dat verstandig of is het beter een nieuw setje tekopen.

Type wat er nu in zit is > 2GB 2Rx8 PC3 -10600S -9-10-F2

Dit geeft hij aan via het programmatje HWINFO64 > DDR3-1333 / PC3-10600 DDR3 SDRAM SO-DIMM

Zou iemand zo vriendelijk zijn mij het type en merk wat ik beste kan kopen willen geven.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Als je van 3 naar 4GB gaat is het handig om wel een 64b OS te hebben, anders kun je nooit alle geheugen adresseren.
Verder kun je de 1GB module (niet bankje!) vervangen door eentje van 2GB, maar ik denk dat het weinig uithaalt om zo'n kleine upgrade te doen, pak dan liever 2x 4GB als je systeem daarmee overweg kan.

Verwijderd

Topicstarter
Oke dat snap ik maar nu is me vraag welk type en merk moet ik kopen zou jij zovriendelijk willen zijn om mij via een link of zo dat tewillen geven? Deze laptop kan volgens mij telezen hebben tot 8 GB aan.

Om deze laptop gaat het : pricewatch: Asus K72F-TY116V

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2015 10:46 ]

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Pak DDR3 1333 SODIMMen, dan zit je wel goed. Merk maakt in principe niet veel uit.