Voorlopig heb ik onderstaande systeem
Processor AMD Phenom II X6 1090T Black Edition
Motherboard ASUS CROSSHAIR IV FORMULA
Memory module 2x Kingston HyperX 2GB DDR3-1600 CL7
Graphics card EVGA GeForce GTX 260 896MB
Hard disk/SSD Samsung Spinpoint F1 1TB en corsair 60 GB SSD
Optical drive LG GGCH20L
Sound card Creative Xmod
Case Antec Twelve Hundred
Power supply Cooler Master Silent Pro M700
Sherm Samsung SyncMaster 226BW
Nu zou ik graag een upgrade uitvoeren om te hedendaagse games vlot te kunnen runnen. Welke games heb ik het over GTA 5 en Skyrim.
Nu voor de rest gebruik ik mijn Macbook Air voor alle andere taken.
Welke upgrade ik gepland heb is een nieuw scherm eventueel de DELL ULTRASHARP U2515H RES
2560 x 1440 pixels of een sherm met 2560 x 1080 resolutie ik zou van sherm veranderen omdat ik helaas maar 1 enkel extern sherm kan aansluiten op de macbook air. en wil een sherm waarop ik een hoop informatie kwijt kan. eventueel een tweede sherm via usb 3.0.
En voor de desktop zou ik een RAM upgrade en Videokaart upgrade plannen
RAM zou ik naar 16GB
EN Videokaart had ik de GTX 960
Nu mijn vraag is loont het de moeite om hierin te investeren ? gaat mijn huidige cpu geen bottleneck zijn ? Kan ik gamen op de schermen met deze graka ?
ik ga echt niet op full draaien medium is voldoende zolang ik maar native resolutie kan spelen. ook een beetje lag kan ik gerust aan. De meeste vrienden zeggen altijd dat mijn games laggen maar zelf merk ik er niet zo veel van.
Processor AMD Phenom II X6 1090T Black Edition
Motherboard ASUS CROSSHAIR IV FORMULA
Memory module 2x Kingston HyperX 2GB DDR3-1600 CL7
Graphics card EVGA GeForce GTX 260 896MB
Hard disk/SSD Samsung Spinpoint F1 1TB en corsair 60 GB SSD
Optical drive LG GGCH20L
Sound card Creative Xmod
Case Antec Twelve Hundred
Power supply Cooler Master Silent Pro M700
Sherm Samsung SyncMaster 226BW
Nu zou ik graag een upgrade uitvoeren om te hedendaagse games vlot te kunnen runnen. Welke games heb ik het over GTA 5 en Skyrim.
Nu voor de rest gebruik ik mijn Macbook Air voor alle andere taken.
Welke upgrade ik gepland heb is een nieuw scherm eventueel de DELL ULTRASHARP U2515H RES
2560 x 1440 pixels of een sherm met 2560 x 1080 resolutie ik zou van sherm veranderen omdat ik helaas maar 1 enkel extern sherm kan aansluiten op de macbook air. en wil een sherm waarop ik een hoop informatie kwijt kan. eventueel een tweede sherm via usb 3.0.
En voor de desktop zou ik een RAM upgrade en Videokaart upgrade plannen
RAM zou ik naar 16GB
EN Videokaart had ik de GTX 960
Nu mijn vraag is loont het de moeite om hierin te investeren ? gaat mijn huidige cpu geen bottleneck zijn ? Kan ik gamen op de schermen met deze graka ?
ik ga echt niet op full draaien medium is voldoende zolang ik maar native resolutie kan spelen. ook een beetje lag kan ik gerust aan. De meeste vrienden zeggen altijd dat mijn games laggen maar zelf merk ik er niet zo veel van.
[ Voor 1% gewijzigd door elhombreloco op 20-05-2015 10:29 . Reden: foutje van het systeem ]