Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
The Witcher 3 op 1080p draaien zonder haperingen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Goede kwaliteit/prijs verhouding. Budget ligt ergens tussen de 800 en 1000 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Geen flauw idee. Ik heb een externe HDD van 2TB voor opslag van spul dat niet op mijn pc hoeft te staan. Ik heb 8GB DDR3 geheugen volgens mij van Corsair. Dat alles in een Cooler Master Elite 311 plus. Wat mij betreft mag alles nieuw, dan gaat mijn huidige pc over naar mijn zoon.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een 4 GB GPU, een i5 of i7 CPU (geen idee hoe dicht ze bij elkaar liggen), 8GB RAM (DDR4 is nog niet hard nodig lees ik her en der). En uiteraard een nette behuizing die vooral goed is (fancy mag, hoeft niet)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb ik mijn computer leven alles gehad en de ervaring leert me dat de A-merken elkaar niet veel ontlopen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Uitbreidbaar en de komende 4-5 jaar mee te gamen.
Ga je overklokken?
Durf ik niet
Huidig inventaris (niet helemaal duidelijk, geeft een idee).
gallery: Kzargid
The Witcher 3 op 1080p draaien zonder haperingen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Goede kwaliteit/prijs verhouding. Budget ligt ergens tussen de 800 en 1000 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Geen flauw idee. Ik heb een externe HDD van 2TB voor opslag van spul dat niet op mijn pc hoeft te staan. Ik heb 8GB DDR3 geheugen volgens mij van Corsair. Dat alles in een Cooler Master Elite 311 plus. Wat mij betreft mag alles nieuw, dan gaat mijn huidige pc over naar mijn zoon.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een 4 GB GPU, een i5 of i7 CPU (geen idee hoe dicht ze bij elkaar liggen), 8GB RAM (DDR4 is nog niet hard nodig lees ik her en der). En uiteraard een nette behuizing die vooral goed is (fancy mag, hoeft niet)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb ik mijn computer leven alles gehad en de ervaring leert me dat de A-merken elkaar niet veel ontlopen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Uitbreidbaar en de komende 4-5 jaar mee te gamen.
Ga je overklokken?
Durf ik niet
Huidig inventaris (niet helemaal duidelijk, geeft een idee).
gallery: Kzargid
[ Voor 5% gewijzigd door Kzargid op 20-05-2015 01:00 . Reden: Huidig inventaris erbij geplakt. ]