Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Razer DeathAdder probleem

Pagina: 1
Acties:

• Slickzor
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 01-09 22:31
Hallo,

Ik heb een Razer DeathAdder left handed edition, hierbij is de hardware ook als een linkshandige muis ingesteld. Dit leidt echter tot problemen gezien ik mijn knoppen altijd als rechtshandig ingesteld heb gehad en sommige games aanspraak maken op de hardware en daarmee de software (instellingen) compleet negeren. Ook als ik in windows of Razer synapse (software van Razer die echt totaal niet werkt) de boel probeer om te draaien, heb ik nog steeds het probleem in games dat hij het als volledig linkshandige muis ziet.

Mijn vraag is dus, is het mogelijk om deze linkshandige muis compleet te laten werken als rechtshandige muis? Dat dus ook games aangepast worden door deze keuze.

Ik erger mij er aan dat in game menu's niet reageren op mijn instellingskeuzes. Ik hoop dus dat er een oplossing is, of dat iemand mij kan vertellen dat het echt niet anders kan.

Alvast bedankt :).

• FreezeXJ
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13:48

FreezeXJ

DPC-Crew

Mooooh!

Heb je dit in Windows zelf ingesteld of alleen via de Synapse-software?
Win-help voor de simpele manier, als je deze al geprobeerd hebt: dan is er vermoedelijk niks anders, gezien je muis zelf zich niks van Synapse aantrekt...

"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn

• Slickzor
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 01-09 22:31
Bedankt voor je reactie!

Ik denk dat sommige games gewoon alleen de hardware aanspreken en synapse en windows instellingen compleet negeren. Misschien is dit inherent aan Windows 7 (ultimate) welke ik momenteel gebruik, hopelijk wordt dat anders met Windows 10. Maar ik vrees dat ik er dan inderdaad weinig aan kan doen momenteel, ik heb zowel in windows als synapse alle opties gehad. Games van Blizzard bijvoorbeeld spreken wel gewoon de software instellingen aan (Diablo, Starcraft, Hearthstone, HotS), maar van veel andere ontwikkelaars ondervind ik problemen. In synapse werken dingen als muissnelheid, instellingen van de LEDjes, etc. gewoon wel. Daarom vind ik het ook zo vreemd dat het links en rechtshandig totaal niet werkt.

Hopelijk wordt het opgelost dan, ik zal wel gewoon moeten afwachten en anders heb ik pech en is het niet anders. :)