web based omgeving voor mac server email en contacten enz...

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander.jansen
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 27-09-2023
hey, Ik ben opzoek naar een omgeving die email, contacten, agenda en taken kan oppakken vanaf een mac server (10.10.3) en vervolgens via http(s) te benaderen is. Ik heb wel meerdere gevonden maar helaas is meerendeel voor windows en niet mac. De paar die ik gevonden heb doen alleen e-mail maar ik moet ook agenda en taken, alles in een hebben. en dat ook alle functies beschikbaar zijn zoals e-mails een kleurtje geven of markeren, in de agenda reminders toevoegen (voor telefoons die syncen).

Is er toevallig iemand die dit heeft draaien? en wat voor pakket gebruik je? (het is de bedoeling dat ik het zelf kan hoasten, niet dat het een online service is)

ps. Ik ben niet opzoek naar een alternatief zoals outlook.com ofzo. (just saying)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22:18

TommieW

Numa numa.

Kan je het niet gewoon exporteren vanuit die Apple meuk? Vervolgens kan je iets als roundcube gebruiken.

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 13 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjotr
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 10:17

Pjotr

Altijd van je af snijden

sander.jansen schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 21:54:
hey, Ik ben opzoek naar een omgeving die email, contacten, agenda en taken kan oppakken vanaf een mac server (10.10.3) en vervolgens via http(s) te benaderen is.
Iets als CalDAV bedoel je? Wikipedia: CalDAV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Laatst online: 00:20

DukeBox

loves wheat smoothies

Wil je migreren of syncen ?

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander.jansen
ik wil blijven gebruiken vanaf de mac server, momenteel wordt outlook gebruikt maar zelfs met plugins is dat niet optimaal. het idee is dat er een webinterface komt die "outlook" vervangt in gebruik... zegmaar een soort webmail functie maar dan uitgebreid genoeg voor alle opties...

sorry als ik een beetje onduidelijk was.

[ Voor 7% gewijzigd door sander.jansen op 19-05-2015 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Laatst online: 00:20

DukeBox

loves wheat smoothies

Maar compleet overstappen op bijv. webmail is een optie ? Dan zijn daar voor de meeste prima tools voor. Zeker als je nu een pst (outlook) file hebt.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander.jansen
de gegevens zoals e-mail en agenda enzo moeten inderdaad omgezet worden naar de mac omgeving, erna is het de bedoeling dat iedereen een browser based omgeving krijgt waar iedereen mee gaat werken inplaats van outlook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshuax8
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
Kijk eens naar Kerio Connect, server software kan ook op de Mac draaien en heeft een goede webinterface! Helaas niet gratis..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander.jansen
betaald is niet zo zeer een probleem, ik zal het eens bekijken :) alvast bedankt voor de info
Pagina: 1