Huidige huis:4780WP Oost/West- 8.64kwh Zendure 2400ac- Ioniq 5 77.4kwh-Zoe 22kwh Nieuw huis:5850WP zuidwest/Noordoost-Zoekende naar accunsystemen en meer PV
Whatsapp deinstalleren op je S6. Vervolgens de hele map kopieren (en dus niet een enkel bestand) en in je root zetten. Whatsapp weer installeren en dan zou je een melding moeten krijgen of jij een backup wil herstellen. Zo zou het moeten werken. Althans zo heb ik het altijd gedaan en het heeft altijd nog gewerkt.
Ja dat heb ik dus juist gedaan alleen whatsapp zegt dan dat hij het niet kan herstellen
Huidige huis:4780WP Oost/West- 8.64kwh Zendure 2400ac- Ioniq 5 77.4kwh-Zoe 22kwh Nieuw huis:5850WP zuidwest/Noordoost-Zoekende naar accunsystemen en meer PV
Even een nieuwe back-up maken op je oude toestel?
Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2
Ik heb het zojuist even weer gedaan.
Whatsapp geeft precies de volgende melding.
Melding
Sorry, we kunnen uw
gespreksgeschiedenis niet
herstellen
OK
En dan krijg je dus voor de rest niks meer vanuit whatsapp behalve een leeg chatscherm
Whatsapp geeft precies de volgende melding.
Melding
Sorry, we kunnen uw
gespreksgeschiedenis niet
herstellen
OK
En dan krijg je dus voor de rest niks meer vanuit whatsapp behalve een leeg chatscherm
Ik heb nu denk al 16 keer een nieuwe backup gemaakt in 2 dagen tijd.reyals schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 21:22:
Even een nieuwe back-up maken op je oude toestel?
Zelfs een backup vanaf de Galaxy S5 van mijn vriendin wilt niet werken.
Komt dit omdat ik via een omweg op de S6 gooi i.v.m geen SD kaart slot?
Anders bestel ik even een usb female naar micro usb male om via die weg te gaan.
Heb nog een usb sticky voor Micro SD kaart insert.
Pagina: 1