Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hoi!

Ik heb een vraagje. Ik heb de nieuwste versie van whatsapp gedownload. Als ik via wifi wil bellen dan werkt het niet. Zet ik de wifi uit dan doet ie het wel.

Waar ligt dit aan?

• Joostlek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21-11 13:11
Verwijderd schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 20:25:
Hoi!

Ik heb een vraagje. Ik heb de nieuwste versie van whatsapp gedownload. Als ik via wifi wil bellen dan werkt het niet. Zet ik de wifi uit dan doet ie het wel.

Waar ligt dit aan?
Doet je wifi het wel? Gebeurt dit ook bij andere netwerken?

«Nooit geschoten is altijd mis»

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21-11 17:28

TommieW

Numa numa.

Welkom op Tweakers!

Om je goed te kunnen helpen, hebben we wat meer informatie nodig. Wat bedoel je precies met "doet het niet"? Krijg je een foutmelding? Je zegt dat het niet werkt via WiFi. Werkt het wel via je mobiele dataverbinding?

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 17 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

• Joostlek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21-11 13:11
TommieW schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 09:59:
Welkom op Tweakers!

Om je goed te kunnen helpen, hebben we wat meer informatie nodig. Wat bedoel je precies met "doet het niet"? Krijg je een foutmelding? Je zegt dat het niet werkt via WiFi. Werkt het wel via je mobiele dataverbinding?
"Hij doet het wel als ik wifi uitzet"
Hoe wil jij in vredesnaam het gebruiken zonder dataverbinding als je je wifi uit hebt

«Nooit geschoten is altijd mis»

Verwijderd

Topicstarter
Via mijn mobiele dataverbinding werkt de whatsapp bel functie wel.

Zet ik dat uit en de wifi aan dan werkt het niet. Ik zie geen foutmelding.

Het enige wat er gebeurd is als iemand mij belt dat mijn telefoon wel overgaat. Dan neem ik op en dan hoor ik niks.

Hopelijk is dit duidelijker.