Heeft er iemand de inbel nummers van BySky?
Ben die cd kwijd en kan ze niet berijken in het weekend.
Ben die cd kwijd en kan ze niet berijken in het weekend.
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
Niet via BySky, wel Europeonline. Hebben ze geen helpdesk ?Op donderdag 12 juli 2001 11:27 schreef TheMAzTER het volgende:
Echt helemaal niemand die internet via de sateliet hier heeft???
Jawel, maar echt behulpzaam zijn ze daar niet, heb ze nu ook al 5 mailtjes gestuurd.Op donderdag 12 juli 2001 11:33 schreef sverzijl het volgende:
[..]
Niet via BySky, wel Europeonline. Hebben ze geen helpdesk ?
Like this yall...
Inmiddels gebruik ik het niet meer (heb nu Chello), maar 4Mbit/s haal je echt niet met EuropeOnline. Max 40-45Kbyte/s. TENZIJ hij de filestreams van Europeonline bedoelde, per filestream heb je 2Mbit/s en op 1 transponder zitten 4 streams, dus zou je max 8Mbit/s halen. Je kan bij EON files queuen die vervolgens via deze streams worden verzonden. Met de tool FileFetchManager (www.eontools.de) kan je tevens alle files ontvangen die andere EON gebruikers queuen. Op die manier haal je wel 8Mbit/s, maar hetgeen je dan binnenhaalt is voornamelijk 10-tallen keren dezelfde DivX/games.Op donderdag 12 juli 2001 11:35 schreef TheMAzTER het volgende:
[..]
Jawel, maar echt behulpzaam zijn ze daar niet, heb ze nu ook al 5 mailtjes gestuurd.
Btw, hoe doe jij dat dan met uploaden? (welke provider heb je daarvoor en hoe snel ben je dan? Ik ken een belg die zegt dat ie makelijk 4 Mbit per seconde haalt)
Let op: Deze downloadsnelheden haal je [b]ALLEEN[/b] met een BYSKY inbelverbinding. Via alle andere inbelproviders moet je de proxyserver van europeonline instellen die normaliter niet meer dan 40 a 50K/sec doorgeeft.Op donderdag 12 juli 2001 14:17 schreef TheMAzTER het volgende:
lol ik haal om na 24.00 80 - 180 kb/sec en voor die tijd rond de 30 - 80 kb/sec.
Maar hoe stel je het met zonnet in dan?
Ik gebruik voor het normaal internetten zonnet
Like this yall...
lol 1x submiut is genoeg heOp donderdag 12 juli 2001 15:52 schreef mrFreeZe het volgende:
. (ohw not again)
Jep, je hebt helemaal gelijk.Op donderdag 12 juli 2001 17:00 schreef TheMAzTER het volgende:
[..]
Thnx voor de nummer btw, vraag me af of dat de goede is, ik dacht namelijk dat er nog een nummer voor stond.
Like this yall...
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Dit topic is gesloten.
![]()