Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
nu vooral surfen, textverwerken en muziek luisteren.
ook wil ik er graag wat dingen op opslaan zoals foto's muziek en films.
later ben ik van plan om er een videokaart in te doen en er mee te gaan gamen (waarvan battlefield 4 de zwaarste game is)
Wat mag het systeem gaan kosten?
max 300 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
deze onderdelen heb ik nog liggen: 500gb tochiba hdd (uit een laptop), 2*250w psu, monitor,toetenbord,muis, een windows 8 licentie van een laptop en een case van een oude compaq presario s6500nl.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
een i5 proccesor of vergelijkbaar, 3/4 gb ram minimaal,later kleine sdd voor het os.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
geen merkvoorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
future proof met welke onderdelen je er in kan zetten (geen oudere aansluitingen).
Ga je overklokken?
waarschijnlijk niet
nu vooral surfen, textverwerken en muziek luisteren.
ook wil ik er graag wat dingen op opslaan zoals foto's muziek en films.
later ben ik van plan om er een videokaart in te doen en er mee te gaan gamen (waarvan battlefield 4 de zwaarste game is)
Wat mag het systeem gaan kosten?
max 300 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
deze onderdelen heb ik nog liggen: 500gb tochiba hdd (uit een laptop), 2*250w psu, monitor,toetenbord,muis, een windows 8 licentie van een laptop en een case van een oude compaq presario s6500nl.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
een i5 proccesor of vergelijkbaar, 3/4 gb ram minimaal,later kleine sdd voor het os.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
geen merkvoorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
future proof met welke onderdelen je er in kan zetten (geen oudere aansluitingen).
Ga je overklokken?
waarschijnlijk niet
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 3340 Boxed | € 174,60 | € 174,60 |
| 1 | ASRock H61 Pro BTC | € 37,- | € 37,- |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 53,- | € 53,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 264,60 | |
[ Voor 48% gewijzigd door ikbendaan op 19-05-2015 18:48 ]