Zoals in de titel omschreven zit ik met een probleem. Ik heb een filmpje van iets minder dan 15 seconden gemonteerd die ik graag op Instagram zou willen zetten. Nu was het eerste grote obstakel dat je met geen mogelijkheid een videobestand op de iPhone kan krijgen zonder het te syncen met iTunes. Uiteindelijk heb ik hem met iTunes kunnen converten naar een iPhone-friendly format en is hij eindelijk afspeelbaar op de iPhone. Om er vervolgens achter te komen dat de video in de 'Videos' app staat, in plaats van in de 'Foto's' app in het mapje Videos. Vanuit Instagram kan je alleen bestanden uit de Filmrol kiezen..
Heeft er iemand dé workaround om een bewerkt stukje video van de pc op de iPhone te zetten en die vervolgens te kunnen uploaden naar Instagram? Ik heb vanzelfsprekend al gegoogled maar geen oplossing hiervoor gevonden, terwijl het wel zou moeten kunnen. Ik zie immers vaker videos die bewerkt zijn op Instagram voorbij komen..
Heeft er iemand dé workaround om een bewerkt stukje video van de pc op de iPhone te zetten en die vervolgens te kunnen uploaden naar Instagram? Ik heb vanzelfsprekend al gegoogled maar geen oplossing hiervoor gevonden, terwijl het wel zou moeten kunnen. Ik zie immers vaker videos die bewerkt zijn op Instagram voorbij komen..