Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[WP] Wedstrijdlijst tonen op site

Pagina: 1
Acties:

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:45

P_Tingen

omdat het KAN

Topicstarter
Voor mijn zwemvereniging wil ik de site iets levendiger maken door de komende wedstrijden er op te tonen. Nou had ik daarvoor de volgende constructie in gedachten: ik maak een aparte categorie binnen WP aan, zeg "wedstrijd". Voor alle komende wedstrijden maak ik een post aan met als titel bv de datum van de wedstrijd en de plaats waar die gehouden wordt. Deze posts geef ik uiteraard de categorie "wedstrijd". In de post zelf vertel ik evt iets meer over de wedstrijd zoals aanvangs- en vertrektijd, wie er moet rijden en dat soort info.

Vervolgens snor ik een widget op die in de sidebar van mijn site een lijstje laat zien van pagina's van een bepaalde categorie. Als het al niet standaard kan, dan is daar vast een plugin voor.

Op het moment dat de wedstrijd geweest is, vervang ik de inhoud van de post door een verslag van de wedstrijd zelf en verander ik de categorie van "wedstrijd" naar "nieuws". De post verdwijnt uit het rijtje met wedstrijden en verschijnt op de site als nieuws.

Dit klinkt me zelf redelijk simpel te doen en makkelijk uit te leggen voor anderen.

Is hier iets mis mee of zijn er betere manieren?

... en gaat over tot de orde van de dag

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-11 18:14

Metian

Snert is vies

Er is niks mis mee om het op deze manier te doen. Kwam overigens laatst nog eens plugin tegen. Misschien dat het iets is wat je zou kunnen gebruiken.

https://wpclubmanager.com

Vond het zelf wel interessante plugin zeker voor de opties die er in zit.

Rupsen, Rapsen.