Advies over welke videokaart.

Pagina: 1
Acties:
  • 143 views

• serqie
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 17-03-2025
Hallo beste mensen,

ik ben van plan om een nieuwe videokaart te kopen. Alleen weet ik niet goed welke, het videokaartassortiment is erg breed en je hebt zelfs per videokaart weer een aantal verschillende versies. Dus dacht ik dat jullie mij hier op weg konden helpen. Ik zou graag de nieuwe Batman game die uitkomt willen spelen, ook games als AS:unity bijvoorbeeld.

Mijn budget zit tussen de 100 en de 150 euro voor een videokaart. (dit omdat ik over 2 jaar een compleet nieuwe kast wil bouwen en nu niet al te veel wil spenderen)

mijn pc specs :

- Intel core i5 2500
- Asus P8H61-M
- 8GB Ram
- Ati Readon hd 5770

Alvast bedankt.

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-01 11:16

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Welke opties in je budget heb je zoal gevonden?
Wat voor voeding heb ik je in je PC? Merk, type, vermogen?

Een klein beetje extra eigen inbreng wordt altijd erg gewaardeerd.
Moet de kaart nieuw zijn? Je kunt vaak voor leuke prijzen 2e hands kaarten vinden, zoals een Radeon 280x voor binnen je budget.

Op welke resolutie game je zoal?

(Het is Mijn Budget..., me budget is geen Nederlands.)

• serqie
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 17-03-2025
Over me voeding weet ik niet al te veel, kan ik het met een programma zien, of moet ik de kast echt losschroeven? Ik dacht ook eerlijk gezegd aan een 2e hands kaartje en zelf heb ik niet al te veel kennis over videokaarten. waaraan kan je zien of een videokaart goed is? mijn resolutie staat btw op 1080p.

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Losschroeven, een voeding praat niet met het mobo. Makkelijkste voor ons is als je een foto maakt van de sticker waar het wattage enzo op staat.

Welke voeding je hebt is echt erg belangrijk, als je een gare voeding hebt, kan een nieuwe, minder zuinige kaart ervoor zorgen dat je voeding [letterlijk] kablaf zegt, en dan mag je iets eerder een nieuwe pc in elkaar knutselen.

[ Voor 14% gewijzigd door RobinHood op 19-05-2015 14:41 ]

People as things, that’s where it starts.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16:36

br00ky

Moderator Harde Waren
Aankoopadvies vragen mag weer.. (maar lees eerst dit!).

Dit hoort dus in Componenten Aankoopadvies thuis, waar CAA beleid wordt gehanteerd. Eigen input staat hierbij op de eerste plaats. Dat mis ik hier nog volkomen.

Open in CAA een nieuw topic, snor in de tussentijd even de exacte specificaties van je voeding op en ga alvast op zoek naar een aantal geschikte videokaarten. Gezien je budget zou ik het vooral in de tweedehands hoek zoeken! Succes.

Dit topic is gesloten.