http://www.planet.nl/planet/0,1114,75_1076_124789,00.html
Eerste spel met FADE Kopierbeveiliging ? wat houd dat in ?????
Eerste spel met FADE Kopierbeveiliging ? wat houd dat in ?????
Beveiliging is er waarschijnlijk al lang uitgesloopt:Het FADE systeem houdt in dat de game kan controleren of een CD gekopieerd is en zal dan door middel van zelfmodificerende code na enige tijd belangrijke features in het spel uitschakelen. Denk je dus lekker voor 2 gulden 50 een game te kunnen spelen en begin je er net lekker in te komen, kickt het FADE-systeem. Vooral de jongere gamers met een smalle beurs zullen dit vervelend vinden, maar doordat je zeg maar een 'demo-versie' hebt gespeeld, word je misschien meer uitgenodigd om het volledige, legale spel te kopen. Helaas zal de crack-gemeenschap voor deze beveiliging waarschijnlijk wel weer snel een oplossing hebben gevonden. Vooralsnog is dit een interessante beveiliging.
Additional note: while we tested we found no trace of the 'fabulous'
'FADE protection' - so we can only assume for now that the press releases
about it were just the usual company bullshit.
Er viel dus weinig te verwijderen blijkbaar. Op zich is het ook niet nuttig om dit soort beveiligingen te maken, ze worden toch gekraakt.Op zondag 17 juni 2001 15:14 schreef Le_Freak ! het volgende:
Deviance heeft z'n huiswerk echt wel gedaan hoor
Ik heb hem ook illegaal, en ik kan idd ook over b.net spelen.Op zondag 17 juni 2001 15:36 schreef Mp3psycho2001 het volgende:
CD-Keys werken toch ook niet optimaal of wel ?
Toen ik starcraft net kocht (lees liet kopieren) werkte de installatie op 3 CD-Keys (tot nu toe)
Iemand nog andere Starcraft Keys ?
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd
E:BFD is idd gereleased maar dat is alleen maar gebeurt omdat er vraag naar is omdat het spel overhyped isOp zondag 17 juni 2001 17:27 schreef MrFreeman het volgende:
Yes heb em ook! maar dat vanb de grote als kopieerbeveiliging... neem nu emperor:battle... 4cd's maar mij houwen ze daar niet mee tegen hoor!
Verwijderd
Verwijderd
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq