Hallo,
Niet om het topic weer omhoog te schoppen, maar ik ervaar een soortgelijk probleem en kom er niet helemaal uit. Na een tijd te hebben gezocht, gegoogled en geprobeerd maar eens besloten GoT door te neuzen.
Op mijn Windows 10 Pro systeem heb ik vrijwel vanaf het begin (kan me niet herinneren dat het ooit goed is geweest) last van dat sommige website de icons fonts niet goed uitlezen. Het maakt vervolgens niet uit welke browser ik gebruik. FF laat rechthoeken met hexcodes zien, Chrome laat alleen rechthoeken zien zoals TS meldt, IE en Edge laten niets zien, alleen een placeholder ruimte. Website als coolblue.nl en hp.nl laten het probleem zien. Echter als ik vervolgens website van icon font aanbieders bezoek zoals fontawesome, bootstrap3, pixden etc etc, dan worden de icons gewoon goed getoond.
Wat ik al gedaan heb om het probleem op te lossen wat geen effect had (FF is de meest gebruikte browser, dus daar is vrijwel alles in getest):
- Alle geinstalleerde browsers terug naar fabrieksinstelling en/of opnieuw installaren
- In Chrome encoding op UTF gehad en Automatisch
- In FF vinkje gecontroleerd bij "Pagina’s toestaan om hun eigen lettertypen te kiezen, in plaats van mijn selecties hierboven"
- In FF in de about:config gecheckt of de "gfx.downloadable_fonts.enabled" in de about:config goed staat
- In Windows lettertype terug naar standaard instellingen gezet
- In Windows de instellinge "Taal voor programma's die niet met Unicode compatibel zijn" aangepast van NL naar EN, reboot en weer terug naar NL.
Hopelijk heeft er iemand nog een idee wat te proberen?