Toon posts:

Mailadres vraag

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Medetweakers

een vraagje:
stel je mailt met een mailadres : ...@Mail.be

Bestaat er een mogelijkheid om onderweg alles wat na de @ komt te veranderen in ...@Mailmail.be

Indien dit mogelijk zou zijn zou onze school weer verder geholpen worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ja / Nee / Misschien

Ik mis alle informatie over alle infrastructurele factoren die over mail.be of over mailmail.be gelden. Daarnaast mis ik alle informatie die benodigd is om een redelijk nette topicstart te beginnen zodat we al enig inzicht hebben in wat je zelf al geprobeerd/geconfigureerd hebt.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:40
Als je zelf controle hebt over @mail.be dan kun je wellicht alles doorsturen naar een @mailmail.be adres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal even het probleem schetsen.
Op school maken wij gebruik van Google apps, maar ook nog van ons eigenmailadres.

De leerkrachten gebruiken vooral hun googlemail.
Maar naar externe zouden we graag hebben dat het @gmail.com -- kan veranderd worden naar het mailadres van deschool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Je kan (helaas) zelf bepalen wat je gebruikt als afzender, maar dit kan niet zomaar worden gebruikt om mail op te ontvangen, tenzij je de eigenaar van die domeinnaam bent. Er bestaat anders ook kans dat je mail dan wordt geweigerd.

Je zult echt moeten beschikken over die domeinnaam als je erop bereikbaar wilt zijn. En ook vrij logisch, de post bij je buren of een random iemand die ver van je huis woont komt ook niet spontaan bij jouw aan.

[ Voor 6% gewijzigd door AW_Bos op 19-05-2015 14:20 ]

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Lijkt me niet; dan moet je grof gezegd je reply-adres veranderen op het moment dat je mailt over Gmail (of whatever combinatie van 2 mail-adressen je bedenkt).

Google Apps is er in verschillende smaken; het antwoord op jouw vraag is vast terug te vinden in hun FAQ en eventueel via de support van Google.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Pagina: 1