IOS/Android Empires & Allies

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19-09 18:39
Empires & Allies is er voor Ios en Android.
Het is een beetje net als Clash of Clans alleen dan iets nieuwer, het is van Zynga (ja die van Farmville :P)

Ik speel Clash of clans al vanaf het begin.
Maar na bijna 3 jaar en de meestedingen te hebben gebouwd is het ook weleens leuk voor wat nieuws.
Ik heb dit eens geprobeerd en ik moet zeggen ik vind het echt een leuk spel.
Het is wat sneller dan CoC in die zin dat het bouwen van units sneller gaat en je sneller kan aanvallen.

De setting is moderne warfare. Dus geen elven, boogschutters etc. Maar drone's, nukes, tanks etc.

Voordelen die ik vind ten opzichte van CoC:
je kan je alliance members grondstoffen geven!! (ook gold waar je voor moet betalen)
Je kan je alliance members helpen met het bouwen van gebouwen zodat het sneller gaat.
Je kan meer/sneller aanvallen omdat de units wat sneller klaar zijn. (op high level weet ik dit niet hoor, zo hoog ben ik nog niet)
Je hebt command points :D erg cool om een drone een hellfire raket af te zien vuren :)

Nadelen t.o.v. CoC:
Geen clanwars
Ik weet niet of er een schild systeem is, ik kan het zo niet zien. Kans is er dus dat je helemaal leeggeroofd kan worden (denk ik)
Balance issues. Ik vind het aanvallen nu (op laag level) nog wel makkelijk te doen.

is er iemand anders die dit speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• utbone
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-09 12:38
Ziet er leuk uit! Lijkt enorm veel op Command en Conquer: Generals... maar eens ff spelen ;-)

U heeft de melk horen klotsen maar weet niet waar de tepel hangt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19-09 18:39
Het lijkt idd erg veel op C&C Generals :)
het ziet er ook best mooi gedetailleerd uit