Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Oude logitech connector hergebruiken

Pagina: 1
Acties:

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-11 15:27
Heya mede-tweakers!

Heb van de week een heleboel ict pruttel opgehaald bij een kennis, met veel bedoel ik 2 en een halve auto vol.
Nu vond ik dus zon oud connector kastje die, 4-5 jaar geleden werd gebruikt om je draadloze muis van logitech mee te verbinden.
Heb al wat gezocht en geprobeerd maar nog niet gelukt: is het mogelijk om dat kastje te gebruiken als normale bluetooth connector voor bijv een xbox controller? Of is het helemaal geen bluetooth maar infrarood?

Weet overigens niet of het hier goed staat, zoniet, sorry!

Groetjes,
Luuk

Soundcloud!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10:57
Dit zit hopeloos verkeerd in TL. Move naar OH.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• Luukwa
Señor Sjon schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 12:22:
[mbr]Dit zit hopeloos verkeerd in TL. Move naar OH.[/]
Toch wel dus, excuses en bedankt!

Soundcloud!

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:35
Roep eens wat types / productnummers ;) Kan ook een eigen protocol zijn waar je niks mee kunt :p

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Het hangt ervan af wat voor kastje het precies is. :)

In principe praten ze met een Logitech-only protocol ("Unifying", herkenbaar aan de oranje ster) over bluetooth-frequenties, oudere ontvangers zijn soms zelfs modelspecifiek.

Andersom werkt ook niet altijd, je kunt wireless Logitech-apparaten niet gegarandeerd aansluiten op een generieke bluetooth-ontvanger, behalve als dit specifiek wordt ondersteund.

Zie http://forums.logitech.co...tooth-devices/td-p/605662, http://www.nairaland.com/...-keyboard-work-pc-without, https://tequals0.wordpres...ch-unifying-usb-protocol/

[ Voor 68% gewijzigd door CodeCaster op 19-05-2015 12:30 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Dit gaat niet, omdat de firmware op dat ding gesloten is.
Wat hier ook wordt aangeven communiceert 'het ding' alleen met specifieke modellen.

Beter ben je af met een Bluetooth stick, die je tegenwoordig al erg goedkoop kan krijgen. :)

• Luukwa
Ben op 't werk op dit moment, zal vanmiddag de boel even lostrekken en een type nummer posten :)

Soundcloud!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Xbox one controller gaat in ieder geval niet werken, die werkt vooralsnog enkel via usb (pas later dit jaar komt hiervoor een adapter).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Luukwa
SinergyX schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 12:31:
Xbox one controller gaat in ieder geval niet werken, die werkt vooralsnog enkel via usb (pas later dit jaar komt hiervoor een adapter).
Gaat om een 360 controller :)

Soundcloud!

Verwijderd

360 controller werkt via RF en niet via bluetooth volgens mij.

• HollowGamer
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 12:34:
360 controller werkt via RF en niet via bluetooth volgens mij.
360 werkt inderdaad niet via Bluetooth. :)

PS. Gooi de ontvanger niet weg, je kunt via de software (SetPoint) altijd een ander (Logitech) apparaat koppelen. Tenminste dat is mij al vaker zonder problemen gelukt. ;)

• Luukwa
HollowGamer schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 12:43:
[...]

360 werkt inderdaad niet via Bluetooth. :)

PS. Gooi de ontvanger niet weg, je kunt via de software (SetPoint) altijd een ander (Logitech) apparaat koppelen. Tenminste dat is mij al vaker zonder problemen gelukt. ;)
Ik ben heel slecht in het dingen weggooien, die 8 dozen met oude ICT meuk staat hier dan ook vrolijk om uitgezocht te worden.

Liggen ook echt software pakketten bij van 10 jaar geleden, windows 98 en zoveel leuks :))

Soundcloud!

• HollowGamer
  • Niet online
Luukwa schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 12:47:
[...]

Ik ben heel slecht in het dingen weggooien, die 8 dozen met oude ICT meuk staat hier dan ook vrolijk om uitgezocht te worden.

Liggen ook echt software pakketten bij van 10 jaar geleden, windows 98 en zoveel leuks :))
Zeker niet weggooien! Hier ook spijt dat ik mijn Voodoo2 destijds heb weggegooid. Het paste nergens meer in, maar de doos en kaart alleen al! :D ;(

Kunt altijd een leuke oude PC in elkaar zetten voor oude games. :)

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10:57
Of voor een euro bij GoG kopen en op je moderne bak spelen. Ik heb al een zooi oude meuk weggemikt om die reden.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• HollowGamer
  • Niet online
Señor Sjon schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 13:20:
Of voor een euro bij GoG kopen en op je moderne bak spelen. Ik heb al een zooi oude meuk weggemikt om die reden.
Klopt, alleen niet alle spellen zitten er tussen. Zoals RA2 en A2 Racer.. Die laatste veel gespeeld in jeugd. :P

• Luukwa
3 Pentium 4 PC's zaten erbij, altijd leuk om daar een stream servertje van te maken =)

Soundcloud!

Pagina: 1