Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iscara
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik zoek een vervanger voor mijn 32" HD-ready TV. Ik zoek minimaal 47" en full-hd (4K past niet in mijn budget).
De geluidskwaliteit maakt mij niet uit, dat gaat toch via de versterker.
SmartTV is een leuke toegevoegde waarde, maar ga ik denk ik toch niet gebruiken. Net als 3D.

Wat is je budget?
€500 a €600

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Series, films te kijken. Maar ook voor de PS4. Ik speel daar vnl Diablo op, ik speel geen FPS.

Wat heb je zelf al gevonden?
Via de media markt folder kwam ik uit op pricewatch: LG 47LB630V Zilver
In de PW zag ik dat voor een tientje meer ook een 49" te krijgen is (pricewatch: LG 49LB550V Zwart), maar backlight is minder (edge ipv full) en ook de refreshrate (50 tegen 100 of 100 tegen 500 geoptimaliseeerd). Dus deze valt denk ik af.
Dan heb je ook nog deze Philips: pricewatch: Philips 48PFK5709 Zwart. Maar is Philips nog wel een serieuze speler op de tv-markt? Deze heeft dan wel weer local dimming (maar wel edge-lit, die combinatie kon toch niet dacht ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepvreezo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13:43

deepvreezo

Redacteur
Ik zou de Sony 48W605B nemen, zie ook de review van Tweakers. Het contrast is veel beter dan bovenstaande modellen van LG (Philips weet ik niet zeker), plus de tv heeft weinig inputlag dus is ook voor gaming geschikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Vanwege de lage input lag zijn de Sony's zeker een goede keuze. Als je nog wat extra budget zou kunnen spenderen, is de 50 inch W805B helemaal een mooi alternatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Birelissimo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13:59
Sinds januari heb ik de Sony W805B in 50". Echt een top ding, gebruik de tv met een Ziggo Horizon Box en een PS4.

Het leuke van de Sony tv is dat je wanneer je je PS4 wilt gebruiken, je dit met de Sony TV afstandsbediening kunt doen. Handig voor Netflix enzo :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iscara
  • Niet online
Dank jullie wel. Ik denk dat een W80 buiten budget ligt, maar ga de W60 even in het echt bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iscara
  • Niet online
Uiteindelijk heb ik afgelopen weekend de W828 gekocht, die was 699 bij de Expert.
Eerste indruk is goed :)
Pagina: 1