Online bestand beheer voor externe klanten

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cautje
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08-10 09:50
Hoi,

Ik heb voor een zakelijke omgeving opzoek naar een web based online bestandsbeheer systeem wat bij een hosting bedrijf kan draaien.
We doen dit nu in Topdesk maar dit is niet erg overzichtelijk.
Er moet een commercieel en een technische gedeelte komen met hier achter de commerciële documentatie en de technische handleidingen.
Het moet goed doorzoekbaar zijn.
Ook wil ik per dealer en per account kunnen bepalen welke informatie beschikbaar zal zijn.

Wie heeft hier ervaring mee kan kan mij een advies geven?

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
Ik zou dan eerder aan een Wikipedia variant denken met een ACL, zoiets als Docu Wiki of de tig open source varianten? ?https://www.dokuwiki.org/dokuwiki#

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cautje
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08-10 09:50
Top, bedankt!

Ik ga het onderzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:39

_Thanatos_

Ja, en kaal

Je kunt ook ownCloud proberen. Een soort GDrive of SkyDrive, maar dan van jezelf, en deelbaar enzo. Ik hoor er goeie dingen over.

日本!🎌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
OwnCloud +1

Je kunt makkelijk gebruikers aanmaken en beheren. Daarnaast kun je ze ook toegang tot mappen geven. Het heeft een goed zoekfunctie.

Het enige waar je op moet letten is wanneer je linkt naar een bestand. Update je het bestand dan krijgt die ook een nieuwe link, in tegenstelling tot bijvoorbeeld DropBox. De bestanden in OwnCloud krijgen een raar nummer toegewezen in de link, die verandert bij een nieuw geüploade versie van het bestand. (of ik heb die functie nog niet kunnen uitschakelen natuurlijk)