Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Office 2013 activatie overzetten naar ander MicrosoftAccount

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedemorgen,

Ik heb een aantal Office 2013 licenties die zijn geactiveerd met een microsoft account van gebruiker@xxx1.nl.
In verband met een overdracht wil ik dat overzetten (alleen de licenties, niet het volledige account) naar een ander microsoft account: gebruiker@xxx2.nl

Is dit mogelijk?

Gr.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

020-5001500

Ik snap niet precies waarom dit een topic behoeft noch heb je enige informatie aan ons verstrekt welke paden je zelf al hebt bewandeld om een mogelijk antwoord te vinden op jouw vraag en waarom die paden niet hebben geleid tot een "oplossing" op jouw vraagstelling.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Topicstarter
Betse MAX3400,

Ik begrijp je vraag.
De paden die zijn bewandeld is google (wat elke IT-er gebruikt) en natuurlijk het forum van Tweajers..
Ook heb ik ingelogd bij Microsoft zelf om te kijken of het mogelijk is om de licenties vrij te geven of over te plaatsen. Meerdere collega ondernemers heb ik hierin gesproken en tot op heden geen antwoord ontvangen.

Vandaar mijn topic, om ook te kijken zijn er meerdere die hier tegen aan hebben gelopen.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Sorry, maar je vermeldt niet eens wat voor type licentie het betreft; hierdoor is het per definitie niet te beoordelen of je iets kan overzetten. Als ik van jouw een Office 2013 licentie overneem die jij bij de Dynabyte hebt gekocht, kan ik die zonder enige problemen laten registreren via Microsoft op mijn naam/PC.

Het lijkt me evident dat je Microsoft nog niet gesproken hebt (zie bovenstaand nummer) noch hebt overlegd met de mogelijk reseller van jezelf of van de betreffende klant?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Quadradial
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 07-11 11:45
2de hit op Google:

*knip*

[ Voor 43% gewijzigd door Rupie op 21-05-2015 20:23 ]

Being offended is feeling your displeasure at the fact that not everyone cares as much about the exact same things as you.