Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Gamen, 1 keer in de maand video bewerken, programmeren. Verder heb ik de slechte gewoonte om heel veel programmaatjes tegelijk aan te hebben staan
Bij games moet je denken aan Far Cry 4, AC Unity, GTA V en Battlefield 4
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Rond de €1750,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Geen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
Zie configuratie
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Merk kan me niks schelen, prestaties wel.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik wil graag een stille, zeer snelle, krachtige en vooral een mooie PC waar ik nu en in de toekomst alles probleemloos op kan doen. Denk bij toekomst aan de komende 5 jaar. Verder wil ik een 1440p scherm en een mechanisch toetsenbord. Ik kom van een 15€ toetsenbord dus het hoeft niet gelijk een van de beste toetsenborden te zijn.
Ik wil de games wel graag op high/ultra kunnen spelen zonder ernstige framedrops oid.
Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
Eerste jaar niet overklokken daarna zeer waarschijnlijk wel.
Configuratie:
Het is de eerste keer dat ik zelf een PC ga bouwen dus ik laat m graag even controleren
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Gamen, 1 keer in de maand video bewerken, programmeren. Verder heb ik de slechte gewoonte om heel veel programmaatjes tegelijk aan te hebben staan
Bij games moet je denken aan Far Cry 4, AC Unity, GTA V en Battlefield 4
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Rond de €1750,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Geen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
Zie configuratie
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Merk kan me niks schelen, prestaties wel.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik wil graag een stille, zeer snelle, krachtige en vooral een mooie PC waar ik nu en in de toekomst alles probleemloos op kan doen. Denk bij toekomst aan de komende 5 jaar. Verder wil ik een 1440p scherm en een mechanisch toetsenbord. Ik kom van een 15€ toetsenbord dus het hoeft niet gelijk een van de beste toetsenborden te zijn.
Ik wil de games wel graag op high/ultra kunnen spelen zonder ernstige framedrops oid.
Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
Eerste jaar niet overklokken daarna zeer waarschijnlijk wel.
Configuratie:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4690K Boxed | € 237,- | € 237,- |
| 1 | Asus Republic Of Gamers Maximus VII Ranger | € 157,90 | € 157,90 |
| 1 | Asus STRIX-GTX970-DC2OC-4GD5 | € 371,- | € 371,- |
| 1 | WD Green WD10EZRX | € 53,49 | € 53,49 |
| 1 | Corsair Obsidian 450D | € 118,89 | € 118,89 |
| 1 | Dell Ultrasharp U2515H Zwart | € 314,95 | € 314,95 |
| 1 | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | € 22,95 | € 22,95 |
| 1 | Rapoo V100 Gaming Combo | € 52,68 | € 52,68 |
| 1 | Corsair Vengeance Pro CMY16GX3M2A2400C11R | € 124,50 | € 124,50 |
| 1 | Seasonic G-series 550 watt | € 89,50 | € 89,50 |
| 1 | Crucial MX100 512GB | € 204,90 | € 204,90 |
| 1 | Arctic Silver 5 - 3,5 gram | € 5,95 | € 5,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.753,71 | |
Het is de eerste keer dat ik zelf een PC ga bouwen dus ik laat m graag even controleren