Toon posts:

mijn pc update

Pagina: 1
Acties:
  • 174 views

Verwijderd

Topicstarter
goede avond ik wil mijn pc wat gaan update omdat hij de nieuwste games niet meer trekt

wat er in mijn pc zit

processor Intel i7 CPU 920
moederbord Asus P6T SE
Video kaart NVIDIA GeForce GTS 250

het Geene dat ik wil vervangen zijn de videokaart en de processor
ik ben thuis in het gamen zelf en niet in wat er in moet vandaar vraag ik jullie hulp :)

met vriendelijke groeten

• mitsumark
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13:52
wat voor games speel je? wat is je budget?
waarom heb je de tekst/vragen verwijderd bij het openen van een topic?
wat zit er in de rest van je pc?

i7 920 is voor de meeste games nog meer dan prima, zeker als je die overklokt naar 4GHz.
nieuw videokaartje erbij en je bent weer up to date.

• The Frys
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-02 17:06
Het zal ook handig zijn om te vermelden wat je budget is, wat voor kast je hebt vanwege de afmetingen van de videokaart. Je voeding moet dit ook allemaal aan kunnen dus als je het type kan vermelden zullen we je beter kunnen helpen.

De vraag rest dan nog welke games wil je spelen op welke resolutie.

Heb je zelf ook al iets gevonden betreft een videokaart/cpu?

Verwijderd

Topicstarter
budget is zo ongeveer 400 euro mag ook iets meer zijn eca3052-bs dat is mijn kast ik speel grand theft auto dat soort games en games zoals battlefield en meer liefste op zo hoog mogelijke resolutie en grafische ik heb verder niet echt geen nog omdat je met veel dingen reken moet houden drm vraag ik jullie jullie hebben toch meer verstand dan ik

groeten

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10:23

br00ky

Moderator Harde Waren

Hier gaan toch een aantal dingen niet naar wens;
1. Je wordt bij het openen van je topic een mooie layout gepresenteerd. Om onduidelijke redenen heb je die weggehaald, waardoor nuttige en essentiële informatie mist.
2. Eigen input. We gaan hier altijd uit van eigen input en onderzoek. Dat ontbreekt hier volkomen.
3. Een kleiner puntje, maar zeker belangrijk, je taalgebruik. Het forum is geen whatsapp of twitter. Gebruik van lopende zinnen en leestekens om je verhaal te verduidelijken worden erg gewaardeerd :).

Het lijkt mij wijs eerst eens in de beschikbare informatie van andere, soortgelijke topics en de Best-Buy Guides te duiken zodat je zelf alvast wat nuttige upgrades kan verzamelen.

Open vervolgens een nieuw topic waarin je de gebruikte layout laat staan en je eerst je complete huidige systeem benoemt, inclusief voeding (merk, type en vermogen) en ook aangeeft wat je inmiddels hebt gevonden.

Mochten hier onduidelijkheden over zijn, kan je mij altijd een berichtje sturen door op het pijltje naast mijn user name te klikken en vervolgens "stuur bericht".

Succes!

[ Voor 7% gewijzigd door br00ky op 19-05-2015 10:57 ]

Dit topic is gesloten.