Elegante webcam gezocht

Pagina: 1
Acties:

• beste-spellen
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22-02 13:25
Hallo medetweakers,

Ik zoek een?
Ik ben op zoek naar een webcam die past bij mijn pricewatch: LG 34UM95-P Zwart. De meeste webcams zijn over het algemeen gewoon te groot en lelijk IMO. Ik ben dus op zoek naar een elegantere oplossing.

Wat is je budget?
Design zal wel weer duur betaald moeten worden, maar ik zou het het liefst toch wel onder de 100 euro willen houden.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
De webcam zal vooral gebruikt worden voor Skype gesprekken e.d., niets bijzonders in ieder geval.

Zelf heb ik al de pricewatch: Samsung STC1100 Skype TV Camera gevonden. Er zit een USB-stekkertje aan, maar volgens de Samsung chat werkt deze webcam niet op Windows Pc's :(
Ik ben dus op zoek naar een soortgelijk product, een webcam in een elegante behuizing, die wél werkt op Pc's. Zolang de webcam maar 720p30 of beter kan opnemen, ben ik al tevreden.

Heeft iemand nog suggesties? Of heeft iemand heel toevallig al ervaring met het aansluiten van een Samsung Skype camera op een computer?

Alvast bedankt!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:49

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ik heb ook een LG, en die slikken vziw alleen LG webcams en dan nog specifiek de bij de TV behorende. Zo niet doet je Skype simpelweg geen cambeelden. Zit in de firmware van de LG apps danwel de Tv zelf ingebouwd. Je kunt proberen of je een stndard cam aan kunt sluiten maar ik geef het weinig kans.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Uberdude
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-02 21:38
Ik moet zeggen de logitech C920 mag er wel wezen qua looks en zeker qua performance, misschien is dit iets?

• beste-spellen
The Eagle schreef op maandag 18 mei 2015 @ 23:08:
en die slikken vziw alleen LG webcams en dan nog specifiek de bij de TV behorende.
Het betreft hier een LG Monitor, geen TV. ;) Maar wie weet, misschien werkt de LG Skype webcam wel gewoon onder Windows. Kan er altijd een mailtje aan wagen.
theuberdude14 schreef op maandag 18 mei 2015 @ 23:08:
Ik moet zeggen de logitech C920 mag er wel wezen qua looks en zeker qua performance, misschien is dit iets?
Het is al iets, maar op de een of andere manier is het hem toch nét niet helemaal. Toch bedankt voor de tip :)

• mitsumark
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18:10
Gewoon ff door de hele categorie scrollen..

zoiets
pricewatch: Sony CMU-BR100

kleine broertje
pricewatch: Sony CMU-BR200

of
pricewatch: Microsoft Lifecam NX-6000

[ Voor 48% gewijzigd door mitsumark op 19-05-2015 01:34 ]

• beste-spellen
Deze is alleen weer voor Sony TV's... laten we maar weer eens gaan mailen!
En deze is, buiten het feit dat ie gewoon minder mooi is, niet meer leverbaar...

Heb inmiddels al wel een reactie gekregen van LG (die, i.t.t. Samsung, wel de moeite nam om mij fatsoenlijk te woord te staan): "De AN-VC500 is door LG ontwikkeld voor gebruik in combinatie met een LG Smart TV, waarbij de TV zelf niet over een ingebouwde camera beschikt maar wel beschikt over Skype functionaliteit en applicatie. [..] Gebruik in combinatie met een Windows PC is niet getest en er bestaat derhalve vanuit LG geen driver voor Windows. Het functioneren binnen een Windows PC kan daarom niet door LG worden gegarandeerd." Jammer... :(

• schwa293
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-02 09:35
Wat denk je van deze?

pricewatch: Microsoft Lifecam Studio

Heb ik zelf ook, en werkt super.
Pagina: 1