Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Draadloze netwerkkaart voor in mijn desktop. Mijn computer staat op het werk, en daar zijn ze sinds kort over gestapt op WiFi. Nu hebben ze ook de bedrade aansluitingen afgesloten, en moet ik mijn desktop van internet voorzien via mijn Surface Tablet -> Ethernet. Dit is erg omslachtig, en veranderd mijn SP3 in een erg dure router. Daarom wil ik graag een netwerkkaartje waarmee ik draadloos het netwerk op kan,
Wat is je budget?
Ik wil niet meer dan €50 euro uitgeven, maar het liefst de helft.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik zie door de bomen het bos niet meer, in de pricewatch kom ik voornamelijk wat oudere kaarten tegen. Ik wil graag een kaart die niet via USB werkt, maar een die ik gewoon in mijn moederbord kan prikken. Daarnaast zou het mooi zijn als de kaart de wat nieuwere netwerktechnologieën kan gebruiken, maar dat is ook afhankelijk van wat het allemaal gaat kosten.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Dit is hoe mijn systeem er nu uitziet, ik heb zelf dus geen enkel idee welke poorten op mijn moederbord geschikt zijn voor een netwerkkaart, en vooral hoe deze heten. In de pricewatch kan ik filteren op wel 20 verschillende aansluitingen.
Ik zoek een?
Draadloze netwerkkaart voor in mijn desktop. Mijn computer staat op het werk, en daar zijn ze sinds kort over gestapt op WiFi. Nu hebben ze ook de bedrade aansluitingen afgesloten, en moet ik mijn desktop van internet voorzien via mijn Surface Tablet -> Ethernet. Dit is erg omslachtig, en veranderd mijn SP3 in een erg dure router. Daarom wil ik graag een netwerkkaartje waarmee ik draadloos het netwerk op kan,
Wat is je budget?
Ik wil niet meer dan €50 euro uitgeven, maar het liefst de helft.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik zie door de bomen het bos niet meer, in de pricewatch kom ik voornamelijk wat oudere kaarten tegen. Ik wil graag een kaart die niet via USB werkt, maar een die ik gewoon in mijn moederbord kan prikken. Daarnaast zou het mooi zijn als de kaart de wat nieuwere netwerktechnologieën kan gebruiken, maar dat is ook afhankelijk van wat het allemaal gaat kosten.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Dit is hoe mijn systeem er nu uitziet, ik heb zelf dus geen enkel idee welke poorten op mijn moederbord geschikt zijn voor een netwerkkaart, en vooral hoe deze heten. In de pricewatch kan ik filteren op wel 20 verschillende aansluitingen.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 179,- | € 179,- |
| 1 | ASRock H97 Pro4 | € 85,95 | € 85,95 |
| 1 | Gigabyte GV-R929OC-4GD | € 309,- | € 309,- |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST1000DM003, 1TB | € 52,01 | € 52,01 |
| 1 | Fractal Design Define R5 Zwart | € 104,95 | € 104,95 |
| 1 | Thermalright True Spirit 140 Power | € 36,95 | € 36,95 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 53,- | € 53,- |
| 1 | Antec VPF Series 450W | € 44,65 | € 44,65 |
| 1 | Crucial MX100 256GB | € 104,99 | € 104,99 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 970,50 | |