[PC] BF3 "Clan"

Pagina: 1
Acties:
  • 909 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kasper169
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 20-09 09:02
Hey,

Sorry als dit verkeerd staat, ik ben nog redelijk nieuw hier.

Ik speelde dus vanmiddag battlefield 3. Ik denk dat het wel leuk zou zijn om met een stuk of 12 mensen een soort clan op te richten zodat we samen (en tegen elkaar) kunnen spelen. Het is daarbij natuurlijk ook leuk als je met elkaar kan skypen o.i.d.

Daarom zoek ik mensen die in deze "clan" willen! Het enigste wat ik hoef te weten is je skypenaam en het liefst ook je leeftijd. Let wel op dat het hier om de PC versie gaat.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

denk dat weinig mensen bf3 echt adtief nog spelen met bf4 en bf hardline uit.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02:26

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

In ieder geval te weinig om even 12 man bij elkaar te krijgen denk ik, maar je kunt het uiteraard altijd proberen. Krijg zelf de indruk dat er meer "heimwee" is naar BFBC2...

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 22:36
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 16:35:
Daar vergis je jouw in, onze clan heeft nog steeds 2 redelijk goed lopende servers in bf3, kom nog
diverse nederlanders tegen.
Voor een groep is bf4 niet de gewenste opvolger van bf3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLKornolio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18:45

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

SouLLeSSportal schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 16:35:
Lol de denk dat de meeste die hards liever BF3 spelen dan 4 en hardline komt voor de meeste niet eens meer voor >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik speel dit nog wekelijks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bvk schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 19:13:
In ieder geval te weinig om even 12 man bij elkaar te krijgen denk ik, maar je kunt het uiteraard altijd proberen. Krijg zelf de indruk dat er meer "heimwee" is naar BFBC2...
Dat sowieso! :9

@TS; werving wordt doorgaans niet op prijs gesteld op GoT.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2015 07:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 22-09 17:30
Ja, mensen zoeken om samen mee te spelen wordt niet op prijs gesteld op een gameforum...

En nog altijd heeft niemand daar de logica van uitgelegd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNewPlayer
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 03-12-2018
Vind BF3 nog altijd fijner spelen dan BF4. Ben ook zelf regelmatig online te vinden.

Nvidia rules

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• penjon
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21:19
BF3 is nog steeds een topgame. Veel beter dan BF4. Maar speel liever solo in TDM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AntiChrist7 schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 18:29:
Ja, mensen zoeken om samen mee te spelen wordt niet op prijs gesteld op een gameforum...

En nog altijd heeft niemand daar de logica van uitgelegd....
Omdat er dan 1000 van dit soort topics ontstaan en je waarschijnlijk sneller mensen vind door gewoon te gaan spelen, helemaal als het zo'n oude game betreft wat hier niet eens een actueel topic meer heeft. (laatste post in dat topic is van 14 mei, zelfs het BC2 topic is nog actueler)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2015 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Verwijderd schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 23:39:
[...]

Omdat er dan 1000 van dit soort topics ontstaan en je waarschijnlijk sneller mensen vind door gewoon te gaan spelen, helemaal als het zo'n oude game betreft wat hier niet eens een actueel topic meer heeft. (laatste post in dat topic is van 14 mei, zelfs het BC2 topic is nog actueler)
Dus we moeten iedereen die we tegenkomen in een game een vriendschapsverzoek sturen, hopen dat het geaccepteerd wordt, vragen of ze nederlands spreken, en indien nee weer verwijderen?
(en iets als Rainbow six vegas 2 heeft niet eens een aparte client.....)

Dat klinkt efficient.... en allemaal omdat er een anders een paar topics extra komen en de mods wat extra werk hebben...boehoe.

Zelfs een bejaardentehuis is gamevriendelijker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AntiChrist7 schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 00:23:
[...]

Dus we moeten iedereen die we tegenkomen in een game een vriendschapsverzoek sturen, hopen dat het geaccepteerd wordt, vragen of ze nederlands spreken, en indien nee weer verwijderen?
Ja dat is inderdaad een manier, mits het spel het toelaat
Dat klinkt efficient.... en allemaal omdat er een anders een paar topics extra komen en de mods wat extra werk hebben...boehoe.

Kennelijk zit Tweakers hier inderdaad niet op te wachten en dan is het hun goed recht om de regels daar op in te stellen; geen zin om je aan die regels te houden? --> :w Er is vast wel een forum waar het wel mag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Verwijderd schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 07:41:
[...]

Ja dat is inderdaad een manier, mits het spel het toelaat

[...]

Kennelijk zit Tweakers hier inderdaad niet op te wachten en dan is het hun goed recht om de regels daar op in te stellen; geen zin om je aan die regels te houden? --> :w Er is vast wel een forum waar het wel mag
Dus liever dan nadenken hoe je mensen bijeen kan brengen (bijvoorbeeld door een aparte sectie te maken waar er wel "rekrutering" mogelijk is en het niet in de weg staat), begin je liever te snauwen en mensen zeggen dat ze het moeten afbollen omdat de regels heilig zijn en absoluut niet in vraag mogen worden gesteld?

Het is niet omdat je een T naast je naam hebt staan dat je sherrif bent....Een vreselijke domme sherrif dan nog als je antwoord is "ja, die hoogst inefficiente manier is de beste"

[ Voor 7% gewijzigd door AntiChrist7 op 02-07-2015 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

AntiChrist7 schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 10:40:
[...]

Dus liever dan nadenken hoe je mensen bijeen kan brengen (bijvoorbeeld door een aparte sectie te maken waar er wel "rekrutering" mogelijk is en het niet in de weg staat), begin je liever te snauwen en mensen zeggen dat ze het moeten afbollen omdat de regels heilig zijn en absoluut niet in vraag mogen worden gesteld?

Het is niet omdat je een T naast je naam hebt staan dat je sherrif bent....Een vreselijke domme sherrif dan nog als je antwoord is "ja, die hoogst inefficiente manier is de beste"
Geef dan even aan waar hij loopt te snauwen? Hij wijst alleen op de regels op het forum waar je op post, en je ook mee akkoord gaat als je hier wat post. Om dan jezelf te verlagen in hem sheriff te noemen, en een domme dan nog, wijst meer op uw eigen intelligentie dan die van hem...
De grijze T betekent alleen maar dat hij een donateur is. Dus een van de mensen die helpt om deze site online te houden.

Tevens heeft hij alleen aan gegeven dat het EEN optie is om mensen via de game een invite te geven, niet DE manier.

Spiegeltje spiegeltje aan de wand, wie maakte hier de grootste rant? O-)

[ Voor 5% gewijzigd door SouLLeSSportal op 02-07-2015 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AntiChrist7 schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 10:40:
[...]
Nadenken over nieuwe mogelijkheden kan altijd, daar is dit echter de plek niet voor
SouLLeSSportal kon het niet beter verwoorden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
SouLLeSSportal schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 11:20:
[...]

Tevens heeft hij alleen aan gegeven dat het EEN optie is om mensen via de game een invite te geven, niet DE manier.
als je had gelezen, had je gezien dat IK die "optie" had gegeven, en als je echt had gelezen, had je misschien ook het sarcasme erin gezien..... Hij heeft niets gedaan, rn al zeker niet een alternatief gegeven, buiten dan "bol het maar af :w ". Sorry, dat vind ik aggressief

Als ik er al niet op mag wijzen dat dit een hoogst inefficiente manier is.... En posten in het bestaande topic gaat niets opleveren (omdat mensen daar toch niet op gaan letten), zeker niet als de post direct verwijdert gaat worden omdat je zelfs geen casual steamgroep mag noemen....

Als ik de enige ben die een gameforum die het samenbrengen van gamers wilt blokkeren pure kafka vind, ok dan

[ Voor 10% gewijzigd door AntiChrist7 op 02-07-2015 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

AntiChrist7 schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 12:59:
[...]

als je had gelezen, had je gezien dat IK die "optie" had gegeven, en als je echt had gelezen, had je misschien ook het sarcasme erin gezien..... Hij heeft niets gedaan, rn al zeker niet een alternatief gegeven, buiten dan "bol het maar af :w ". Sorry, dat vind ik aggressief

Als ik er al niet op mag wijzen dat dit een hoogst inefficiente manier is.... En posten in het bestaande topic gaat niets opleveren (omdat mensen daar toch niet op gaan letten), zeker niet als de post direct verwijdert gaat worden omdat je zelfs geen casual steamgroep mag noemen....

Als ik de enige ben die een gameforum die het samenbrengen van gamers wilt blokkeren pure kafka vind, ok dan
Zucht de jeugd van tegenwoordig kan ook niet goed lezen blijkbaar...
Verwijderd schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 07:41:
Ja dat is inderdaad een manier, mits het spel het toelaat.
AntiChrist7 schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 00:23:
[...]

[ Voor 10% gewijzigd door SouLLeSSportal op 02-07-2015 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Als je alleen nietszeggend kan reageren, reageer dan niet. Elke aap kan quotes maken, maar je moet ze wel toelichten....Of snap je de termen "sarcasme" en "kafka" niet?

Of beter, doe een voorstel hoe we wel mensen kunnen samenbrengen om te gamen, zonder dat de forumregeltjes geschonden worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

AntiChrist7 schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 16:38:
Als je alleen nietszeggend kan reageren, reageer dan niet. Elke aap kan quotes maken, maar je moet ze wel toelichten....Of snap je de termen "sarcasme" en "kafka" niet?

Of beter, doe een voorstel hoe we wel mensen kunnen samenbrengen om te gamen, zonder dat de forumregeltjes geschonden worden
Als iemand ten onrechte zegt dat ik het fout heb corrigeer ik die graag :)

Voor de rest, hoe wij altijd spelers erbij kregen in de clan was in game mensen vragen die erbij pasten, goed speelden en ptfo'de. dus zo raar was het voorstel dus niet. dat was voor bfbc2 en bf3/4.

Daarnaast: ja ik ben voldoende taalkundig onderlegd om je 'sarcasme' en kafka te (her)kennen.

[ Voor 6% gewijzigd door SouLLeSSportal op 02-07-2015 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
SouLLeSSportal schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 16:50:
[...]

Als iemand ten onrechte zegt dat ik het fout heb corrigeer ik die graag :)

Voor de rest, hoe wij altijd spelers erbij kregen in de clan was in game mensen vragen die erbij pasten, goed speelden en ptfo'de. dus zo raar was het voorstel dus niet. dat was voor bfbc2 en bf3/4.

Daarnaast: ja ik ben voldoende taalkundig onderlegd om je 'sarcasme' en kafka te (her)kennen.
En nogmaals: geen concreet voorstel over hoe het wel kan voor games die geen dergelijke launcher hebben, of waar de doelstelling geen hardcore clan is maar gewoon wat casual spelen.... Maar ik ben degene die niet kan lezen hoor....

Blijkbaar ben ik de enige die het absurd vind dat het grootste gameforum mensen ontmoedigt om samen te gamen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

AntiChrist7 schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 17:04:
[...]

En nogmaals: geen concreet voorstel over hoe het wel kan voor games die geen dergelijke launcher hebben, of waar de doelstelling geen hardcore clan is maar gewoon wat casual spelen.... Maar ik ben degene die niet kan lezen hoor....

Blijkbaar ben ik de enige die het absurd vind dat het grootste gameforum mensen ontmoedigt om samen te gamen...
Bf bc2 had dat toenmalig ook niet dus we vroegen ze dan gewoon naar onze website te gaan, lijkt me toch niet zo moelijk? Dat kan in vrijwel elk spel.
Onze clan was ook niet hardcore, gewoon gezellige lui samen spelen en lekker als team te spelen.
Dus nogmaals, ik lees prima, jij verdraaid hier elke keer waar het over gaat, en geeft zelf ook nul voorstellen. Ik wordt een beetje moe van dit soort onzin dus succes met je gamevriendjes vinden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
SouLLeSSportal schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 17:13:
[...]

Bf bc2 had dat toenmalig ook niet dus we vroegen ze dan gewoon naar onze website te gaan, lijkt me toch niet zo moelijk? Dat kan in vrijwel elk spel.
Onze clan was ook niet hardcore, gewoon gezellige lui samen spelen en lekker als team te spelen.
Dus nogmaals, ik lees prima, jij verdraaid hier elke keer waar het over gaat, en geeft zelf ook nul voorstellen. Ik wordt een beetje moe van dit soort onzin dus succes met je gamevriendjes vinden. :)
Ja, want een website hebben is heel casual... Stop gewoon met uit de hoogte te doen: nogmaals, als je niks kan concreet voorstellen, zwijg dan gewoon. En ga ondertussen je dikke nek insmeren, dan ben ik twee dagen van je af eer je klaar bent daarmee

Ik had een voorstel: een steamgroep opgericht om makkelijk vlamingen en nederlanders (vandaar ook mijn verwijzing naar "toevoegen en dan nog eens vragen of ze nederlands spreken" in mijn sarcastisch voorbeeld dat niemand heeft opgepikt) met elkaar in contact te brengen voor verschillende soorten games, tom clancy in dit geval. Maar dat mag hier niet, want ow wee, mensen zouden wel eens met elkaar kunnen beginnen spreken zonder tweakers te gebruiken... Of erger, ze zouden wel eens kunnen beginnen gamen....

Sorry als ik de common sense heb om aan iedereen te vragen die ik in Rainbow six tegenkom of ze nederlands kunnen een enorme inefficiente manier vind.

[ Voor 8% gewijzigd door AntiChrist7 op 02-07-2015 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koninkje
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-09 15:55

Koninkje

Succes niet gegarandeerd.

AntiChrist7 schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 17:52:
[...]

Stop gewoon met uit de hoogte te doen: nogmaals, als je niks kan concreet voorstellen, zwijg dan gewoon. En ga ondertussen je dikke nek insmeren, dan ben ik twee dagen van je af eer je klaar bent daarmee
Erg agressief dit. Nergens voor nodig. Als je het ergens niet mee eens bent op Tweakers moet je niet proberen de regels naar je eigen hand te zetten, maar naar een ander forum verhuizen. Als je het efficiënt vindt om je eigen tijd te besteden aan mensen op internet en je zelf op te blazen, heb jij niets geleerd op school over efficiëntie. Ik vraag me überhaupt af of je iets op school hebt geleerd, aangezien je Kafka niet te volgen vindt...

On topic: Dit soort spam wordt niet echt gewaardeerd. Ik raad een ander forum/website aan om "clans" te creëren.
Ben je het er niet mee eens? Geen probleem, much love, maar ga dan naar een ander forum/website.

[ Voor 18% gewijzigd door Koninkje op 02-07-2015 18:04 ]

Show me your moves.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Koninkje schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 18:01:
[...]

Erg agressief dit. Nergens voor nodig. Als je het ergens niet mee eens bent op Tweakers moet je niet proberen de regels naar je eigen hand te zetten, maar naar een ander forum verhuizen. Als je het efficiënt vindt om je eigen tijd te besteden aan mensen op internet en je zelf op te blazen, heb jij niets geleerd op school over efficiëntie. Ik vraag me überhaupt af of je iets op school hebt geleerd, aangezien je Kafka niet te volgen vindt...

On topic: Dit soort spam wordt niet echt gewaardeerd. Ik raad een ander forum/website aan om "clans" te creëren.
Ben je het er niet mee eens? Geen probleem, much love, maar ga dan naar een ander forum/website.
Ik ben niet begonnen met in de eerste reactie direct "bol het maar af dan :w " te gaan. Dat is ook agressief. Maar daar let natuurlijk niemand op... Net zoals jij niet eens op let dat ik het niet meer over battlefield had, omdat je te druk bezig was met passief-agressief (wat ook een vorm van agressie is) het leuke "let me google that for you" bovenhalen omdat dat oh zo grappig is (voor je informatie, ik heb al gegoogled achter nederlandse tom clancy groepen, en nul resultaat). En dan klagen over agressief en beledigingen, maar dan wel "Ik vraag me überhaupt af of je iets op school hebt geleerd" posten. Pot verwijt de ketel...

Heel veel gemekker, quotes, nutteloze links dumpen en totaal de kwestie negeren, maar nul oplossingen. Als je daar trots op wilt zijn, mij goed. Enja, ik blaas me op omdat ik nog nooit zoiets dom heb gezien: "praat maar over games, maar als je hier met mensen wilt gamen, absoluut niet doen!"

[ Voor 3% gewijzigd door AntiChrist7 op 02-07-2015 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02:26

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Het gaat er natuurlijk ook om hoe een en ander gebracht wordt. Zoals het er nu staat in de TS kan het inderdaad gezien worden als spam/werving, namelijk het uitnodigen van mensen om een clan te beginnen.

Destijds bij het begin van BF3 hebben we ook een "clan" opgestart om het BF3 topic niet te vervuilen, maar dat was een initiatief van meerdere Tweakers tegelijk en werd ook in de startpost opgenomen.

Daar heeft de Tweakers crew nooit moeilijk over gedaan omdat we het netjes hielden zonder te spammen en er ook overleg over gehad hebben. Nou had TS dit natuurlijk in deel 9 van het grote BF3 topic terug kunnen vinden, alleen bestaat GoTBF3.nl niet meer...

Wel het Battlelog platoon, maar daar heb je niet zoveel meer aan denk ik daar er bij "ons" (tegenwoordig BuG) geen BF3 meer gespeeld wordt.

Met andere woorden, je kunt best vragen of iemand nog bestaande BF3 clans weet, maar als je er zelf eentje wil starten dien je dat eerst aan de Mod's voor te leggen. Zo lees ik de regeltjes zelf tenminste.. ;)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Tsja, toen dit topic nog enigszins ontopic was was er wel een oogje voor dicht te knijpen maar nu de hele discussie ineens is omgeslagen naar een discussie over of het nu wel of niet mag houdt het een beetje op. Al helemaal met dat ondertoontje dat ik teruglees in veel van de posts hierboven. :/ Als je het niet eens bent met het beleid dan kun je daarover praten in de feedbacktopics of in Lieve Adjes. Als je het niet eens bent met een medetweaker dan kun je op normale toon in discussie gaan als het ontopic is of een topicreport maken als het offtopic is. Het gezeur dat ik in dit draadje zie is pertinent niet de bedoeling.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.