Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• FR-VAK-R
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 17-12-2021
Ik zoek een?
Tablet.

Wat is je budget?
Rond de €300,- Mag wat meer mag wat minder zijn

Ik wil het apparaat gaan gebruiken voor ......
Vooral films kijken (netflix) en ik las net iets over remote play voor de PS4 dat lijkt me wel geinig alleen weet ik niet of je bij andere tablets dan die van Sony dat ook kan doen.

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb natuurlijk wel wat gevonden alleen heb ik dus totaal geen verstand van tablets.

Ik ontvang graag wat suggesties bvd

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:11

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik mis toch nog wel een klein beetje inzet, of je hebt het alleen nog niet vermeld.
Laten we beginnen met 'hoe groot moet het scherm zijn', 'hoeveel schijfruimte moet deze hebben', 'hoe lang moet de accu duren en welke heb je zelf gevonden?

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Audiowaste
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-11 17:54
Kijk hier eens: http://tweakers.net/categorie/822/tablets/bestbuy/

Aangezien je nogal vrij weinig eisen/wensen hebt en een redelijk budget, zullen heel veel verschillende persoonlijke meningen voorbij komen. Aangezien je het voornamelijk voor films wil gaan gebruiken, zou ik wel voor een 10 inch scherm minimaal gaan. Zelf heb ik de Samsung Galaxy TabPro 10.1, die heeft echt een prachtig scherm. Alleen met rondnavigeren wel eens wat laggy, echter bij het kijken van films merk je daar niets van. Bovendien heb ik CyanogenMod erop geflashed en dan loopt hij echt als een zonnetje.

pricewatch: Samsung Galaxy TabPro 10,1" WiFi 16GB Zwart

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Schepje naar Mobile Aankoopadvies.

Verwijderd

Samsungs hebben meestal goede schermen.

Maar het is onduidelijk hoe en wat u wil,
Dus ik kan je verder niet adviseren.

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-11 14:55

BLACKfm

O_o

Als je nog even geduld kan hebben en een euro of 100 kunt sparen dan zou ik voor een Samsung Tab S gaan met Amoled scherm. Als je het voornamelijk voor films gebruikt lijkt me dat de meest mooie oplossing kwa scherm.
Pagina: 1