Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Telefoon verstoord wifi op laptop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, sinds kort heb ik een nieuwe laptop gekocht en nu steeds als ik op internet zit laad hij soms heel erg traag, ik heb het idee dat mijn telefoon de verbinding van mijn laptop met het wifi verstoord omdat als ik mijn telefoon helemaal uit doe er niks aan de hand is met mijn internet op mijn laptop. Kan dit? en is er iets wat ik er tegen kan doen? Ik vind het namelijk heel erg vervelend.Ik wist trouwens niet in wat voor forum ik dit moest posten dus ik heb het maar hier gedaan. :)

Ik hoor graag iets terug

M.V.G.

Romy

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:54

lier

MikroTik nerd

Romy, de oplossing: koop een nieuwe laptop, telefoon en router. Is je probleem opgelost...

Oftewel, geef op z'n minst wat relevante informatie, want ook al zijn "wij GoT-ters" echt onwijs goed, spiegelbollen hebben we niet. Relevant is in ieder geval alle hardware benoemen en een eenvoudige test of dit probleem ook ontstaat in een andere situatie (andere telefoon bij jou thuis en/of jouw telefoon bij een ander thuis).

Doe maar net alsof we je niet kennen, legt het misschien wat makkelijker uit ;)

Eerst het probleem, dan de oplossing