Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
hallo,
ik ben opzoek naar een telefoon en nu twijfel ik tussen drie,
De HTC Desire 620, HTC Desire 820 en de HTC Desire Eye.

Ik wil hem gewoon gaan gebruiken, zoals spelletjes spelen, selfies maken en youtube gebruiken.
Welke zouden jullie aanraden voor gewoon goed gebruik?

Alvast bedankt

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-11 21:29
Wat is de reden dat je twijfelt tussen deze drie ?

Zelf zou ik denk voor de HTC Desire Eye Blauw gaan, is iets sneller en heeft iets betere specificaties dan de andere twee

[ Voor 55% gewijzigd door HKLM_ op 18-05-2015 19:53 ]

Cloud ☁️

Verwijderd

Topicstarter
Downloader_NL schreef op maandag 18 mei 2015 @ 19:51:
Wat is de reden dat je twijfelt tussen deze drie ?
ik vind ze alle drie wel goed, maar de prijs is wel een verschil en ik vraag me af wat jullie zouden aanraden, want ik heb al veel gekeken naar de verschillen maar ik weet het gewoon niet goed

Verwijderd

Nog even een side by side

http://www.phonearena.com...620/phones/8889,8952,9085

(Ps je topic zal waarschijnlijk wel naar het aankoop forum verplaatst worden)

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2015 22:20 ]

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-10 09:24

GS88

π raat

Wat is je budget? De telefoons liggen telkens zo'n 100 euro uit elkaar.

Dan is het goed te weten wat je budget is, of je specifieke eisen hebt met bijv. schermgrootte, wat je zoal met het toestel gaat doen (zware games of candy crush enz., video's kijken, etc.?), en wat je er belangrijk aan vindt (bijv. camera, etc.).

[ Voor 3% gewijzigd door GS88 op 18-05-2015 23:44 ]

Rotterdam

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Verwijderd schreef op maandag 18 mei 2015 @ 22:12:
(Ps je topic zal waarschijnlijk wel naar het aankoop forum verplaatst worden)
true story :P

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-11 18:08
Ik zou dan voor de Desire EYE gaan. Voldoet aan al jou eisen + zou HET toestel moeten zijn voor selfies.

Maar goed, het prijs verschil is 200 euro met het goedkoopste toestel en de desire eye waar jij over spreekt.

Zoals GS88 in zijn link; De telefoons neerzet, zie je alles netjes naast elkaar en zie je de verschillen. De Desire EYE springt er gigantische bovenuit en is verreweg het beste toestel, wel 200 euro duurder vergeleken de Desire 620..

Maar goed alles wat je wilt gaat ook met een Desire 620, alleen allemaal niet zo snel / goed / mooi als de desire eye...

Je budget is het enige wat de keuze bepalend maakt

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Overigens, Hi-Itsme, als je graag wilt dat je topic open blijft, zul je wel wat meer informatie moeten geven.
Wat vind je belangrijk bij een telefoon, hoeveel geld wil je eraan uitgeven, heb je voorkeuren voor een merk ... dat soort vragen.

Kun je dat even toelichten en daarbij vertellen hoe je op je huidige selectie bent gekomen?

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-11 18:08
Canaria schreef op maandag 18 mei 2015 @ 23:50:
Overigens, Hi-Itsme, als je graag wilt dat je topic open blijft, zul je wel wat meer informatie moeten geven.
Wat vind je belangrijk bij een telefoon, hoeveel geld wil je eraan uitgeven, heb je voorkeuren voor een merk ... dat soort vragen.

Kun je dat even toelichten en daarbij vertellen hoe je op je huidige selectie bent gekomen?
Nja zijn laatste reactie was 3-4 uur geleden :P
Pagina: 1