Beste lezer,
Voor een bedrijfswedstrijd zoek ik een medestudent (ben zelf economiestudent op Erasmus) welke technische informatica studeert om mee te helpen aan een bedrijfsidee. Mijn groepsgenoot is uitgevallen en hierom zoek ik een vervanger. Van 21 op 22 mei werken we 24 uur lang aan een bedrijfsconcept. Hierbij krijg je ondersteunende colleges. Het is een leerzame en leuke uitdaging. Locatie is op Universiteit Rotterdam.
Preferenties:
- WO 2/3jaars bachelor of masterstudent technische informatica opleiding
- Affiniteit met Python, SQL, Java programeertalen
- Bereidt 24 uur lang te werken (uiteraard met pauzes, powernaps etc)
Wat krijg je ervoor terug?
We strijden tegen 15 andere teams. De winnaar winnen we o.a een vliegreis naar keuze. Ook betaal ik je zelf 100 euro als je (actief) meedoet en 200 euro als we winnen en kunnen we wellicht verder samenwerken indien het succesvol is. Het staat goed op je CV en je krijgt ondersteunende colleges.
Reageer hier of stuur me een PM als je interesse hebt!
Edit: Topic verplaatst naar vraag&aanbod
Voor een bedrijfswedstrijd zoek ik een medestudent (ben zelf economiestudent op Erasmus) welke technische informatica studeert om mee te helpen aan een bedrijfsidee. Mijn groepsgenoot is uitgevallen en hierom zoek ik een vervanger. Van 21 op 22 mei werken we 24 uur lang aan een bedrijfsconcept. Hierbij krijg je ondersteunende colleges. Het is een leerzame en leuke uitdaging. Locatie is op Universiteit Rotterdam.
Preferenties:
- WO 2/3jaars bachelor of masterstudent technische informatica opleiding
- Affiniteit met Python, SQL, Java programeertalen
- Bereidt 24 uur lang te werken (uiteraard met pauzes, powernaps etc)
Wat krijg je ervoor terug?
We strijden tegen 15 andere teams. De winnaar winnen we o.a een vliegreis naar keuze. Ook betaal ik je zelf 100 euro als je (actief) meedoet en 200 euro als we winnen en kunnen we wellicht verder samenwerken indien het succesvol is. Het staat goed op je CV en je krijgt ondersteunende colleges.
Reageer hier of stuur me een PM als je interesse hebt!
Edit: Topic verplaatst naar vraag&aanbod
[ Voor 4% gewijzigd door Jollysolaire op 18-05-2015 18:38 ]