Ik had hem op 25 april in de preorder gezet, en hij kwam vandaag aan. Precies op tijd dus!
Ik ben in ieder geval ontzettend blij… ik kijk al tijden uit naar het spel en kan niet wachten tot ik m'n bordje leeg heb gegeten en 'm aan kan zetten, hehe.
Ik heb er al achteraan gebeld. Gaat opgelost worden door een nalevering.evangael schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 18:29:
[...]
Geef eens de bol link dan kan ik je dat bevestigen of niet.
Probeer nu voor het eerst te spelen maar kijk al zeker 2 minuten naar het eerste laadscherm op de ps4..
[ Voor 17% gewijzigd door StefanKelevra op 19-05-2015 20:49 ]
Doordat het niet mogelijk is bij bol om je adres te wijzigen heb ik hem moeten cancellen. Echt ontzettend balen. Veel plezier ermee het ziet eruit alsof hij elke euro waard is. De normale editie heeft zelfs al een aantal leuke goodies!Nnoitra schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 19:05:
Mijn CE via Bol lag sinds vanochtend 09:31 bij het afhaalpunt; heb 'm net opgehaald.
[afbeelding]
Bart Smit stuurt mij het boekje nog na. Bij wehkamp geen steelboek en verkeerde factuur. factuur is inmiddels hersteld.
Exemplaar dus van BS gehouden. Van bol mbt mijn strategy guide heb ik nog niets vernomen.
Exemplaar dus van BS gehouden. Van bol mbt mijn strategy guide heb ik nog niets vernomen.
Iphone 5 -- eerste Iphone
Die 16 DLC krijgt iedereen... Season Pass is voor 2 grotere DLC's (30 uur)voxxel schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 12:49:
[...]
Niet helemaal. Je krijgt hoe dan ook 16 stuks gratis dlc. De season pass is voor 2 delen expansion die in totaal 30 uur extra gameplay toevoegen (de een 10, de ander 20).
oh sorry, ik had je post niet gelezen!
Hier informatie over de Strategy Guide besteld bij Bol, kreeg het volgende mailtje van Bol:
Beste Madstorm,
Op woensdag 13 mei 2015 heb je met bestelnummer 8488175370 het artikel 'The Witcher 3 Strategy Game Guide' besteld. Helaas heeft de levering van dit artikel enige vertraging opgelopen.
We zorgen ervoor dat je het uiterlijk vrijdag 22 mei in huis hebt. Dan kun je het hele Pinksterweekend gamen met de Strategy Guide aan je zijde.
We begrijpen dat dit een teleurstelling is en daarom krijg je van ons een cadeaubon die je kan gebruiken bij je volgende bestelling.
Cadeaubon
Cadeauboncode: ***************
Waarde: 2,50 euro
Geldig tot 01 januari 2016
Het inwisselen van een cadeaubon is heel eenvoudig. Bekijk de inwisselinstructies.
Heel veel gameplezier!
Met vriendelijke groet,
bol.com Klantenservice
I'm an Ironman!
MM Drachten had gister ruim voldoende SBO en PS4 versies, allemaal SE versies met soundtrack, extra boekje en stickers erbij 
Zit nu op werk maar wil graag TW spelen
zal voor vanavond 8 uur wel niet lukken
Zit nu op werk maar wil graag TW spelen
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Welke versie heb je besteld? Ik heb gisteren bij bol.com de limited edition besteld voor € 22,95. Zojuist via de klantenservice te horen gekregen dat deze inderdaad 22 mei wordt uitgeleverd. Helaas geen tegoedbon ontvangen, maar goed. Hopelijk sturen ze inderdaad wel de hardcover variant en niet de 'gewone' papieren.Madstorm schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 11:35:
Hier informatie over de Strategy Guide besteld bij Bol, kreeg het volgende mailtje van Bol:
[...]
Ik heb dezelfde besteld.VeeGee schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 13:08:
[...]
Welke versie heb je besteld? Ik heb gisteren bij bol.com de limited edition besteld voor € 22,95. Zojuist via de klantenservice te horen gekregen dat deze inderdaad 22 mei wordt uitgeleverd. Helaas geen tegoedbon ontvangen, maar goed. Hopelijk sturen ze inderdaad wel de hardcover variant en niet de 'gewone' papieren.
Ik neem aan dat dit inderdaad de hardcover variant is, zoals ook aangegeven is bij het artikel.
I'm an Ironman!
Is er toevallig iemand die de collectors versie van de Prima Strategy Guide van The Witcher 3 gekocht heeft in de UK bij The Book Depository?
Kreeg afgelopen vrijdag een mail dat hij verzonden is, maar heb nog niets binnen. Iemand enig idee hoe lang zoiets normaal gesproken duurt vanaf verzenden tot afleveren vanuit Engeland?
Kreeg afgelopen vrijdag een mail dat hij verzonden is, maar heb nog niets binnen. Iemand enig idee hoe lang zoiets normaal gesproken duurt vanaf verzenden tot afleveren vanuit Engeland?
Zoals eerder vermeld had ik de editie met gratis steelbook besteld op bol.com en er direct achterna gebeld. De telefoniste gaf aan het door te geven aan de desbetreffende afdeling en dat die dan wel alsnog opgestuurd zou worden. Vandaag krijg ik een mailtje van bol.com waar in wordt uitgelegd dat er geen code bij hoort te zitten en de dlc gewoon te downloaden is...lijkt wel een automatisch mailtje gezien dit helemaal niet mijn vraag was.
Heb de verpakking wel al open gemaakt maar vind dit niet netjes en stuur hem dus alsnog terug, telefoniste zei dat dit gewoon kon in mijn situatie. Haal hem dan wel voor minder euro bij de mm.
Heb de verpakking wel al open gemaakt maar vind dit niet netjes en stuur hem dus alsnog terug, telefoniste zei dat dit gewoon kon in mijn situatie. Haal hem dan wel voor minder euro bij de mm.
Waarvvan je een heleboel moet kopen in game. En ze zijn niet goedkoo.CyberCube schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 09:02:
[...]
Die 16 DLC krijgt iedereen... Season Pass is voor 2 grotere DLC's (30 uur)
Vandaag als nog mijn boekje van de Bart Smit gekregen .... ik ben blij.
Ik ben opzoek naar een steam code, heeft er iemand tips? Ik kan hem nergens goedkoper vinden dan 60,-..
[Gigabyte X670 gaming X][Ryzen 7800X3D][Kraken X62][32GB Corsair][Zotac 5080 Solid][Samsung 980 PRO][NZXT H7 FLOW][Evnia 34M2C8600]
Even voor de duidelijkheid, volgens mij hoef je de DLC's niet te kopen. De items die in de DLC zitten moeten worden gekocht met in-game geldMouse_NL schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 21:22:
[...]
Waarvvan je een heleboel moet kopen in game. En ze zijn niet goedkoo.
Vandaag als nog mijn boekje van de Bart Smit gekregen .... ik ben blij.
Klopt.CyberCube schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 10:28:
[...]
Even voor de duidelijkheid, volgens mij hoef je de DLC's niet te kopen. De items die in de DLC zitten moeten worden gekocht met in-game geld
Als een DLC items toevoegt dan moet je in-game bij vendor NPC's kopen.
Dat is iig zo bij de eerste; the Temerian Armor Set.
Sarcasm is my superpower! What's yours?
Ja maar dat is dus in game erg duur. Wel redelijk goede gear maar wel het sparen waard.CyberCube schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 10:28:
[...]
Even voor de duidelijkheid, volgens mij hoef je de DLC's niet te kopen. De items die in de DLC zitten moeten worden gekocht met in-game geld
Iemand al een verzendbevestiging ontvangen?Madstorm schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 13:37:
[...]
Ik heb dezelfde besteld.
Ik neem aan dat dit inderdaad de hardcover variant is, zoals ook aangegeven is bij het artikel.
Nee nog niet, maar bij Bol gebeurt dat meestal in de nacht. Ik had toevallig nog een boek besteld bij Bol, hiervan kreeg ik de verzend bevestiging vanochtend rond half 8. En het boek is nu binnen, dus ik denk dat we die vannacht pas krijgen.
I'm an Ironman!
Oke dan wacht ik nog even af. Ben ook benieuwd of het de collector's edition is of niet. Zie het morgen wel. Bedankt!Madstorm schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 14:46:
[...]
Nee nog niet, maar bij Bol gebeurt dat meestal in de nacht. Ik had toevallig nog een boek besteld bij Bol, hiervan kreeg ik de verzend bevestiging vanochtend rond half 8. En het boek is nu binnen, dus ik denk dat we die vannacht pas krijgen.
Verzendbevestiging is binnen, echter vreemd genoeg is het boek met gewone brievenbuspost (in plaats van met pakketpost) verzonden.
Ik heb de bevestiging ook binnen. Bij de bestelstatus in mijn bol account staat dat het verzonden is met pakketpost. Misschien moet je daar even kijken?VeeGee schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 07:30:
Verzendbevestiging is binnen, echter vreemd genoeg is het boek met gewone brievenbuspost (in plaats van met pakketpost) verzonden.
Daar heb ik gekeken, hij is bij mij inderdaad met briefpost verstuurd. Staat ook ver tracking nummer bij. Ik ben benieuwd wat ik ontvang vandaag.Rico0 schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 09:33:
[...]
Ik heb de bevestiging ook binnen. Bij de bestelstatus in mijn bol account staat dat het verzonden is met pakketpost. Misschien moet je daar even kijken?
Edit: dubbel
[ Voor 97% gewijzigd door VeeGee op 22-05-2015 09:55 . Reden: Dubbel ]
Die van mij is ook verzonden, ook met briefpost inderdaad.. Ben benieuwd..
I'm an Ironman!
Mijne ook. Ook brievenbus post. En ter compensatie een bon van € 2,50 gehad. Ik kan bij mij geen tracking nummer vinden.Madstorm schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 10:13:
Die van mij is ook verzonden, ook met briefpost inderdaad.. Ben benieuwd..
Ik heb de collector's edition binnen:) Mooi pakket!
Bij jou was de guide per pakketpost verzonden toch? Iemand hem al binnen met briefpost? Ik ben helaas pas laat thuis vanavond en ben wel nieuwsgierig
.
Ik zit thuis, dus hoor wel wanneer het aankomt, de briefpost komt meestal rond 14:00 uur. Dus zodra ik iets heb horen jullie het.VeeGee schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 13:24:
Bij jou was de guide per pakketpost verzonden toch? Iemand hem al binnen met briefpost? Ik ben helaas pas laat thuis vanavond en ben wel nieuwsgierig.
I'm an Ironman!
Bij mij is het inderdaad met pakketpost verzonden.VeeGee schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 13:24:
Bij jou was de guide per pakketpost verzonden toch? Iemand hem al binnen met briefpost? Ik ben helaas pas laat thuis vanavond en ben wel nieuwsgierig.
Postbode is nog eens langs geweest, en bracht me de Guide.Madstorm schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 14:20:
Briefpost is geweest, hier zat hij niet bij. Wacht nog even af, anders even bij Bol 'aankloppen'.

[ Voor 4% gewijzigd door Madstorm op 22-05-2015 15:16 ]
I'm an Ironman!
Hoe lang duurde bij jullie de digitale download voor de PS4 trouwens??
Sinds 9u aan het downloaden, nog steeds niet klaar volgens de download lijst
Sinds 9u aan het downloaden, nog steeds niet klaar volgens de download lijst
Dan heb ik je verkeerd begrepen! Het valt me op dat alles redelijk duur is vergeleken met wat er binnen komt. Verder is het een meesterlijke game!!Mouse_NL schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 13:57:
[...]
Ja maar dat is dus in game erg duur. Wel redelijk goede gear maar wel het sparen waard.
Iemand een plek waar je een Witcher 3 sleutelhanger nog kan scoren?
ffs verkeerde topic
[ Voor 93% gewijzigd door SouLLeSSportal op 06-06-2015 21:46 ]
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker