[Multi] The Witcher 3: levertijden/beschikbaarheid slow-chat

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:16

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/6V4zrl2.jpg?1

Welkom in het grote The Witcher 3 Levertijden, beschikbaarheid, slow-Chat en kroeg topic!

Het "echte" topic voor de meer serieuse zaken is hier terug te vinden: [Multi] The Witcher 3: Wild Hunt

Dit mag dan het slow-chat topic zijn maar ook hier gelden de GoT regels, dus geen getroll of console vs PC trol uitlokken. b.v.d. en have fun *O*

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-09 10:12
Waar moeten de mensen die het over de downgrade willen hebben precies zijn? Deze of die andere? Of geen van beiden? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
:D hij maakt hem!

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-05-2024
Yaay nice :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Laatst online: 10:16

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
vosss schreef op maandag 18 mei 2015 @ 18:03:
Waar moeten de mensen die het over de downgrade willen hebben precies zijn? Deze of die andere? Of geen van beiden? :P
Lijkt me niet een bijzonder vruchtbare discussie, maar ik zou het hier doen :P

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-08 02:56
vosss schreef op maandag 18 mei 2015 @ 18:03:
Als je erover wilt klagen hier en als je wilt weten of het zo is in het ander. Denk ik.

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllyNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-07 20:18
Heeft iemand die zn key op Kinguin.net of een vergelijkbare keysite heeft gekocht de daadwerkelijke key al ontvangen? Zou m graag willen preloaden op GoG als dat kan, maar heb de key in bestelling staan maar nog niet ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brackpc
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-09 20:54
Heb nog nooit een Key van kinguin of soortgelijke voor echte release gekregen, acht de kans dus klein dat je kan preloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bgeijsen
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-08 16:47
Weet iemand wanneer de game op PSN beschikbaar wordt gesteld? Is dat vannacht om 00:00?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik probeer te wachten tot donderdag tot ik hem koop en dan vrijdag wellicht een dagje vrijnemen, maandag ook al vrij dus lekker, maar woensdag avond moet vriendin werken dus zit in twijfel om hem morgen al te halen.

Probeer me in te houden want eind vd werkweek is een leuker vooruitzicht :-P

Btw, kroegtopic toch, *biertje pakt*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07:37
Hebben veel mensen het expansion pack al gekocht? ik zit te twijfellen.
Ik zie ze alleen niet op de gamekey sites staan, zoals g2play, maar alleen op steam.

[ Voor 95% gewijzigd door Ruudox op 18-05-2015 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingfriko
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 18:04

kingfriko

100 % BULLY

bgeijsen schreef op maandag 18 mei 2015 @ 18:35:
Weet iemand wanneer de game op PSN beschikbaar wordt gesteld? Is dat vannacht om 00:00?
als de timer op 0 staat is hij speelbaar lijkt me , als hij tenminste gepreload klaar staat

kingfriko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bgeijsen
Ja ik zie dus nergens een timer, en ik heb hem nog niet gekocht op de PSN store omdat ik eerst zeker wil zijn of ik hem dan daadwerkelijk vannacht kan spelen. Morgen en woensdag vrij dus dan kan ik even flink los gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
Weet iemand of dit spel via de Ps TV kan draaien? Heeft iemand die het spel al heeft zin en tijd om dit te testen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
Nieuwe trailer :)

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=hBoCRYX6Vq0]

[ Voor 7% gewijzigd door Msi92 op 18-05-2015 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllyNL
Brackpc schreef op maandag 18 mei 2015 @ 18:22:
Heb nog nooit een Key van kinguin of soortgelijke voor echte release gekregen, acht de kans dus klein dat je kan preloaden
Oke dat zou jammer zijn. Moet zeggen dat ik geen haast heb want ga waarschijnlijk morgenmiddag pas aan de slag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingfriko
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 18:04

kingfriko

100 % BULLY

bgeijsen schreef op maandag 18 mei 2015 @ 19:08:
Ja ik zie dus nergens een timer, en ik heb hem nog niet gekocht op de PSN store omdat ik eerst zeker wil zijn of ik hem dan daadwerkelijk vannacht kan spelen. Morgen en woensdag vrij dus dan kan ik even flink los gaan ;)
Zelf ook 2 dagen vrij genomen :) tussen 12 en 1 moet hij speelbaar zijn , blij dat ik de download al eerder had gedaan , bijna halve dag zoet mee geweest , tergend langzaam vaak die download op de ps4

kingfriko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-06 11:09
OllyNL schreef op maandag 18 mei 2015 @ 18:18:
Heeft iemand die zn key op Kinguin.net of een vergelijkbare keysite heeft gekocht de daadwerkelijke key al ontvangen? Zou m graag willen preloaden op GoG als dat kan, maar heb de key in bestelling staan maar nog niet ontvangen.
Ik heb m bij g2a besteld aantal weken geleden. Ergens vanmiddag de key gekregen en alles gepreload via gog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllyNL
CrapperDeCrap schreef op maandag 18 mei 2015 @ 20:07:
[...]

Ik heb m bij g2a besteld aantal weken geleden. Ergens vanmiddag de key gekregen en alles gepreload via gog.
Ah ok. Hoop hem zo binnen te krijgen. Zet de download aan voordat ik me nest in duik en dan morgen echt spelen. Anders kan ik m waarschijnlijk niet wegleggen en wordt het doorhalen. *maak zichzelf wijs dat dat gaat luken*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-09 10:47
Keurig optijd besteld bij Bart Smit 'leverdatum 19-5' en 'vandaag besteld dinsdag in huis' staan op de factuur, maar geen verzonder status of trace code... Ben benieuwd of hij dan uberhaubt morgen binnen komt.

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
Vet hoor ........ en aan het einde out now

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een uur en 56 minuten en dan is het eindelijk zover!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
X-Kiwi schreef op maandag 18 mei 2015 @ 22:01:
Keurig optijd besteld bij Bart Smit 'leverdatum 19-5' en 'vandaag besteld dinsdag in huis' staan op de factuur, maar geen verzonder status of trace code... Ben benieuwd of hij dan uberhaubt morgen binnen komt.
Slow chat ..... please we krijgen anders straf zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
Hmm bij mij staat nog 3 uur (GoG)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op PSN staat 1 uur en 54 minuten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Ben inderdaad bang dat je nog een uurtje langer moet wachten baas.

Edit: ah ik wist niet dat psn een uurtje eerder open gaat, relaxed :)

[ Voor 36% gewijzigd door voxxel op 18-05-2015 22:08 ]

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
"Slowchat is het fenomeen, waarbij users een discussie met elkaar aangaan in een topic i.p.v. enkel te reageren over het onderwerp"

Zit al 15 jaar of vele fora, maar nog nooit tegen slowchat aangelopen. Nouja negeer het maar dan, als dat beter is voor the greater good.

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Slowchat is gewoon prettig rond grote releases. Anders staat het hier helemaal vol met levertijden bijv. Daar zitten de meeste mensen niet op te wachten.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja huh vreemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
Ik ga sowieso niet spelen, ik wacht op mijn PS4 versie die ik morgen op werk kan halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oxford bastard
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 29-10-2021
Morgen dat moment dat je die game voor het eerst in je handen hebt:) ein-de-lijk na al die jaren wachten mag je hem dan eindelijk spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Laatst online: 04-09 16:12
Is hier niemand bang voor het 'slow combat' systeem wat ik toch in videos en op twitch zie. Ik bedoel vergeleken met skyrim en dat soort spelen is dit zo sloom en tactisch. De wereld, het verhaal en alles er o.m heen lijkt me heel vet, maar ben bang dat het vechten weer beetje zoals deel 1 en 2 wordt wat ik toch wel erg jammer ga vinden. Ik hoef er niet door heen te slashen, maar een beetje er in kunnen duiken en lompe combat zou ik wel tof vinden. Iemand die deze mening deelt?

Maar miss eerst maar keer zelf zien te kunnen spelen en dan echt oordelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
Effe die film met Nederlands commentaar bekeken.

"Er is voor 60 uren gesexed om motion capture beelden te bekijken". In Witcher 4 meldt ik mij vrijwillig aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
To easy schreef op maandag 18 mei 2015 @ 22:17:
Is hier niemand bang voor het 'slow combat' systeem wat ik toch in videos en op twitch zie. Ik bedoel vergeleken met skyrim en dat soort spelen is dit zo sloom en tactisch. De wereld, het verhaal en alles er o.m heen lijkt me heel vet, maar ben bang dat het vechten weer beetje zoals deel 1 en 2 wordt wat ik toch wel erg jammer ga vinden. Ik hoef er niet door heen te slashen, maar een beetje er in kunnen duiken en lompe combat zou ik wel tof vinden. Iemand die deze mening deelt?

Mwahh combat is best snel imo https://www.youtube.com/w...&feature=youtu.be&t=2m31s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel

Dat is er wel en dat noemen we easy mode :)

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
gnauw schreef op maandag 18 mei 2015 @ 22:26:
[...]

ik vind de trailer wel heel mooi eigenlijk. heel anders dan de vorige maar geeft een hele fijne sfeer impressie van de game. En die muziek eronder is fantastisch, van wie is dat?
Ben Howard - Oats in the Water

[ Voor 6% gewijzigd door voxxel op 18-05-2015 22:29 ]

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
gnauw schreef op maandag 18 mei 2015 @ 22:26:
[...]

ik vind de trailer wel heel mooi eigenlijk. heel anders dan de vorige maar geeft een hele fijne sfeer impressie van de game. En die muziek eronder is fantastisch, van wie is dat?
Ben Howard, Oats in the water.

Soundhound, moet je ook eens proberen ;)

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
thanks, heerlijke muziek. zal eens meer van hem luisteren. En blijkbaar ook naar soundhound ;) shit was de app 8)

[ Voor 4% gewijzigd door richards3 op 18-05-2015 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RamonK
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 21:05

Ik houd wel van het wat langzamere. Heb niet voor niets Darks Souls meerdere keren uitgespeeld. Kan niet wachten tot ik hem eindelijk kan spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bgeijsen
Hier via PSN helemaal binnen gehaald! Ging redelijk vlot voor PSN principes (2 uurtjes). Nog 1 uur en 17 minuten en dan kan (volgens PSN) het feest beginnen! Siked!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 18:11

nFo

€ 48,- voor de premuim edition bij mediamarkt; PC / Xbone / ps4 uitverkocht.
Dus die even besteld voor de xbone. :P

http://www.mediamarkt.nl/...h=&query=titelsvandemaand

Bestaat er wel een: Premuim Edition ?

[ Voor 15% gewijzigd door nFo op 18-05-2015 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oxford bastard
Rivanov schreef op maandag 18 mei 2015 @ 22:44:
[...]

Heb de game gratis gekregen bij m'n GTX 970 anders had ik deze game nooit gekocht. Maar ben nu wel gewoon erg benieuwd en een mooie kans om kennis te maken met deze game franchise. Ben normaliter niet van de RPG en ben hoofdzakelijk console gamer en heb sinds enkele weken pas een échte game PC gebouwd voor race sims maar met een gratis voucher voor TW3 ga ik me er zeker wel aan wagen. :)
Eerlijk gezegd gaat mijn voorkeur naar rpg's die zich in het heden of toekomst afspelen en dan met name met een post-apocalyptische setting. Fallout anyone?

Daarom kijk ik ook heel erg uit naar FO 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatupdoc
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-04-2022
oxford bastard schreef op maandag 18 mei 2015 @ 22:51:
[...]

Eerlijk gezegd gaat mijn voorkeur naar rpg's die zich in het heden of toekomst afspelen en dan met name met een post-apocalyptische setting. Fallout anyone?

Daarom kijk ik ook heel erg uit naar FO 4.
Dan zou ik ook kijken naar Stalker series

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oxford bastard
whatupdoc schreef op maandag 18 mei 2015 @ 22:53:
[...]

Dan zou ik ook kijken naar Stalker series
idd kijken nie spelen. Ben sinds 2004 gekapt met pc gaming en heb me volledig gestort op console gaming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Rivanov schreef op maandag 18 mei 2015 @ 23:04:
[...]

Doe ik sowieso testen. Stabiele 30 FPS zou mogelijk moeten zijn met alles aan (1080p, Ultra en Hairworks/Gameworks). Zonder Hairworks/Gameworks is 50/60FPS waarschijnlijk ook mogelijk. Benieuwd wat een OC nog gaat verbeteren.

Ben benieuwd morgen na het werk, ga er niet voor op blijven tot 1:00. :+

Lees de PC Performance thread op NeoGAF overdag wel om alvast te hypen. ;)
Is volgens mij 24:00 als ik de countdown op me ps4 mag geloven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04:08
0:00 in UK dus 1:00 hier.

Afbeeldingslocatie: http://secondapps.com/countdown/t1431990000z4.png

[ Voor 58% gewijzigd door Rivanov op 18-05-2015 23:10 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:32

Compizfox

Bait for wenchmarks

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-phone
  • Laatst online: 14-08 22:45
ik zie gewoon de pixels bij die video
Moet je maar geen 640 x 480 kiezen op een 4k scherm :+

Journalism 101: "If someone says it's raining & another person says it's dry. It's not your job to quote them both. Your job is to look out the fucking window and find out which is true."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:40
benieuwd of gog straks crasht door te hoge load.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicoKrouwel
  • Laatst online: 06-03 21:01
haarbal schreef op maandag 18 mei 2015 @ 23:42:
benieuwd of gog straks crasht door te hoge load.
Dat zat ik me ook al af te vragen. Het lijkt erop dat ze hun zaakjes goed voor elkaar hebben. Haal ook nu nog maximale snelheden met pre-loaden en ook hun website en launcher (Galaxy) werken nog vlekkeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-10-2020

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Misschien niet geheel de juiste plaats maar wilde het nou ook weer niet in main topic posten nu er een Slow is..

Iemand die me kan vertellen of ik redelijk goed kan spelen met de volgende specs?

AMD Radeon HD 7900
Intel(R) Core(TM) i5-3570 CPU @ 3.40GHz
Microsoft Windows 7 Ultimate Edition Service Pack 1 (build 7601), 64-bit
16GB RAM
250gb SSD.

Als ik em door systemrequirementslab gooi slaag ik voor slechts 26% voor minimum en 7% voor recommended maar bij minimum is dan alles wel weer vrolijk groen..

Iemand die hier enige duidelijkheid over kan verschaffen?
Zit te twijfelen of ik W3 voor pc of mn ps4 moet halen, speel het liever op mn pc maar als daar eerst voor honderden euro'ss aan upgrades ervoor in moeten..

Hate us when you see us, fear us when you dont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaapN
  • Laatst online: 10-09 15:39
Demoterror schreef op maandag 18 mei 2015 @ 23:47:
Misschien niet geheel de juiste plaats maar wilde het nou ook weer niet in main topic posten nu er een Slow is..

Iemand die me kan vertellen of ik redelijk goed kan spelen met de volgende specs?

AMD Radeon HD 7900
Intel(R) Core(TM) i5-3570 CPU @ 3.40GHz
Microsoft Windows 7 Ultimate Edition Service Pack 1 (build 7601), 64-bit
16GB RAM
250gb SSD.

Als ik em door systemrequirementslab gooi slaag ik voor slechts 26% voor minimum en 7% voor recommended maar bij minimum is dan alles wel weer vrolijk goed..

Iemand die hier enige duidelijkheid over kan verschaffen?
Zit te twijfelen of ik W3 voor pc of mn ps4 moet halen, speel het liever op mn pc maar als daar eerst voor honderden euro'ss aan upgrades ervoor in moeten..
Je PC Zou hem makkelijk aan moeten kunnen, hij is immers een stuk sterker dan een PS4, moet geen probleem vormen op ik denk High settings, misschien medium :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aquila2
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 03-08 22:00
Steam is nu de witcher al aan het updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el-jorge
  • Laatst online: 02-09 20:26

el-jorge

turn around and feel the vibe

Kon 10min beginnen met spelen op de pc :)

Helaas is morgen een werkdag, wordt dus later deze week aan de bak met TW3.

Was van de week nog ff opnieuw begonnen met deel 2, hmmm zou ik eerst die eerst nog ff spelen... of gelijk maar beginnen aan 3.

[ Voor 35% gewijzigd door el-jorge op 18-05-2015 23:57 ]

Spielerei...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlorixJim
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-07 13:23
Hij doet het ! op de pc via gog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Laatst online: 04:08
Hij is een uur eerder gereleased! Live op GOG en Steam.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Laatst online: 07:27
HIj doet het !!!!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Laatst online: 08:40
sneaky

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devata
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 03-04 22:57
Ik kreeg zojuist de patch om hem te gaan spelen. Een uur eerder dan officieel. Nu nog even snel de Geforce driver downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Hm, Steam is aan het updaten, maar hij update niet... 0kb/s download, met nog 1.3GB remaining, en status staat op 'Busy writing to disk'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:09
Hmmm perfecte tijd om uit te loggen dus :P Kan ik iig ook niet gespoiled worden ;) (en uiteraard zojuist het goede nieuws ontvangen dat zowel de CE als de normale versie verstuurd zijn ^^)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aquila2
via steam zijn de betanden van witcher encrypted. die moet dus eerst om gezet worden. heb ik nu ook. nul download cpu 80 %

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukker_T
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:32
En het draait op een 7850 ati kaart tot nu toe, kijken hoelang dat duurt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-01-2022
Nnoitra schreef op maandag 18 mei 2015 @ 15:37:
[...]
Say wut?!? :/

Die van mij zijn ze nog aan het verwerken :'(
Nevermind, zie bovenstaande mod-break.

[ Voor 15% gewijzigd door Metalkai op 19-05-2015 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-01-2022
Vorig jaar Juni de CE besteld bij bol.com, maar staat blijkbaar nog steeds op verwerken. Ik heb zo'n vermoeden dat ik hem niet ga krijgen, op basis van mijn ervaring met voorgaande CEs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aquila2
Metalkai schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 00:21:
Vorig jaar Juni de CE besteld bij bol.com, maar staat blijkbaar nog steeds op verwerken. Ik heb zo'n vermoeden dat ik hem niet ga krijgen, op basis van mijn ervaring met voorgaande CEs.
Ik heb de CE ook voor de PC ruim vorig jaar besteld bij bol. maar bij is de al verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Laatst online: 07:27
Werkt bij mij niet fijn!! Elke keer gooit die me uit het spel .. nieuwste drivers nvidia geinstalleerd ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
  • Laatst online: 10-06 11:09
Tering, verdomme mijn pre download foetsie. Morgen maar is proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
Verdomme ik moet ook bij GOG tot 01:00 wachten omdat het om de UK tijd gaat!
Ik ben al wel alle losse install parts aan het downloaden via GOG + de eerste patch.

Hopelijk kan ik het straks al even spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Bij m'n Steam is er net ook een automatische patch download gestart van 1,3GB. (gaat vlotjes aan 22 MBps :) )

edit: lijkt te werken hier, maar ik ga morgen pas echt spelen.

[ Voor 24% gewijzigd door SmokingCrop op 19-05-2015 00:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luxzenburcht
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-09 16:33
Draait erg goed met een r9 290 op ultra, voor zover ik kan zien continue 50+ fps.Nu maar na bed en morgen verder spelen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BSOD baby
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 12-09 09:34
Hij is uitttt!!! Ik kon hem 10 minuten voor release spelen op gog. Iedereen enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-phone
  • Laatst online: 14-08 22:45
* j-phone Gooit een speld in topic en hoort hem vallen.

Iedereen aan het gamen ofzo?

Journalism 101: "If someone says it's raining & another person says it's dry. It's not your job to quote them both. Your job is to look out the fucking window and find out which is true."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Hoegroot is de install ongeveer eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
Puc van S. schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 01:00:
Hoegroot is de install ongeveer eigenlijk?
Ik download nu de pre-game install files en die zijn zo'n 25 GB samen.
Wellicht dat het met patches richting de 30GB gaat maar vast niet veel meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
31 GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Ah ok, dan hoef ik niet meer veel op te schonen op mijn schijven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejtnaj
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 21:10
Nice, ik heb de eerste tien minuten achter de rug! Mijn R9 270x trekt het nog wel gelukkig :)

Nu eerst slapen, werken, en dan mag ik weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
Ben benieuwd of mijn 970 GTX het een beetje trekt op 2560 x 1440px.. M'n 100 Hertz zal hij overigens niet vol maken maargoed, nu slapen en morgen los gaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Laatst online: 11-09 20:47
stin00 schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 01:15:
Ben benieuwd of mijn 970 GTX het een beetje trekt op 2560 x 1440px.. M'n 100 Hertz zal hij overigens niet vol maken maargoed, nu slapen en morgen los gaan :D
Al kon die het aan de game is capped op 60fps

Edit: Blijkbaar toch niet zag niet dat ik nog verder naar links kon met slider naar unlimited.

[ Voor 13% gewijzigd door Cyclonic op 19-05-2015 01:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
3440 x1440
2x Titan 6gb
2500k @ 4800mhz
16gb

40-45 fps op Ultra..

Dit is met de nieuwe drivers, loopt ook heel schokkerig, met hairworks off valt het redelijk mee.
Wat een slechte console port is dit spel zeg, nog slechter dan WatchDogs van Ubisoft met optimalisatie.
Was dus laatste keer dat ik van deze studio its pre order.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
mooie PC stream en Nederlands

http://www.twitch.tv/mcups

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
Ja bij 225 followers verloot hij een code voor de PC.

UPDATE: Via BOL.COM nog steeds geen bevestiging van verzending van mijn Strategy Guide C.E. :( :( :(

[ Voor 50% gewijzigd door Mouse_NL op 19-05-2015 07:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-08 22:18
En we gaan beginnen! :)

Gister lekker vroeg mn nest ingedoken. Nu wakker geworden (vrije dag) en Witcher starten hehe. (PS4, digitaal).

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
ASNNetworks schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 05:15:
En we gaan beginnen! :)

Gister lekker vroeg mn nest ingedoken. Nu wakker geworden (vrije dag) en Witcher starten hehe. (PS4, digitaal).
Hoe draait het? Heb je crossfire, v-sync en gameworks aan staan? Hoeveel fps haal je? Oh wacht. :+

Zonder dollen: draait het lekker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-08 16:39

Madstorm

Derping all the way!

Mouse_NL schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 01:54:

UPDATE: Via BOL.COM nog steeds geen bevestiging van verzending van mijn Strategy Guide C.E. :( :( :(
Helaas is die van mij vannacht ook niet verstuurd. Er staat nog wel steeds: OP verschijningsdatum. Ik zal er vandaag even heen bellen, kijken wat ze zeggen.

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikookhier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 08:11

ikookhier

>hijdiehieris<

Hier ook nog niks van bol, hopelijk morgen :/

PSN:Arijanonline Xbox:Arijanonline Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
Veel game plezier mensen, ik kan pas vanavond om 9 uur beginnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Ik werd veel te vroeg wakker en zit nu te wachten tot de winkels open gaan :P

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-08 22:18
bram1984 schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 08:09:
[...]

Hoe draait het? Heb je crossfire, v-sync en gameworks aan staan? Hoeveel fps haal je? Oh wacht. :+

Zonder dollen: draait het lekker?
:+ :+ :+

Hij draait zeker stabiel tot nu toe. Het ziet er erg goed uit, lekker sfeervol en combat is ook nice (redelijk fast paced). Laadtijden vallen me ook heel erg mee als je gebruik maakt van fast travel. Enige moment dat ik framedrops zie zijn net wanneer cutscenes starten (las dat al in reviews), maar dat heeft echt geen enkel invloed op spelplezier.

Het is wel een échte RPG game (echt mijn ding) dus ik ben vaak aan het afdwalen halverwege een sidequest en betrap mezelf erop dat ik langer bezig ben met het plukken van besjes dan ik misschien zou moeten :+

Vind de game er overigens een stúk mooier en sfeervoller uitzien dan Dragons Age. Ook animaties zijn vloeiender en de game voelt absoluut niet buggy aan, wat ik wel vaak had bij Dragon Age. De sidequest zijn ook tof moet ik zeggen. Voelen niet als fetch quests, maar je hebt echt het gevoel met iets bezig te zijn.

Ga ik me de komende tijd zeker goed mee vermaken :)

[ Voor 9% gewijzigd door ASNNetworks op 19-05-2015 08:49 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Vannacht nog even een uurtje gespeeld. Ik speel op hem op mijn PC met X360 controller, en hij draait echt heerlijk. Draai het spel met alles op high (met een i7 860 en R9 270X 4GB) en ondanks dat ik geen fpscounter aan heb, draait ie naar schatting op minimaal 40/50fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
Speelt hij "makkelijker" met controller dan met toetsenbord en muis of is dit gewoon persoonlijke smaak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllyNL
Nu aan het downloaden via GoG. Expres niet gister al begonnnen. Ga m denk ik met 360 controller spelen op de pc. Bij het vorige deel ook gedaan. Neem aan dat de meesten dit ook doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllyNL
En wat stellen jullie in qua moeilijkheidsgraad? Zat te denken om het 1 tandje boven normaal te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
OllyNL schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 09:01:
En wat stellen jullie in qua moeilijkheidsgraad? Zat te denken om het 1 tandje boven normaal te zetten.
Dit wordt wel aangeraden in reviews, normal schijnt net te makkelijk te zijn. Ik ga denk ik voor de moeilijkste of eentje er onder. Ben nu bloodborne gewend :P

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 20:37

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Ik heb mijnes 2 maanden geleden besteld en staat nu ook op "wordt verwerkt". Gisteren de hele dag eigenlijk al... Maar misschien verwacht ik teveel. Volgens mij wordt het daar een steeds groter zooitje met alle problemen die ik lees. Beetje dom als je een aardige monopoly hebt in NL. :N

M'n game is gisteren wel door Dixons verstuurd! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllyNL
Moeilijkste is perma death schijnbaar. Zou ik nog ff mee wachten ;) Doe 1 tandje boven normaal en kijk of dat te doen is. Ben een veteraan *heeft darksouls gespeeld* :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Laatst online: 09:52
Metalkai schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 00:21:
Hij's gister verzonden, ze hebben de status vanochtend vroeg aangepast.
Dan zou ie vandaag dus gewoon geleverd worden, ga ik dan maar van uit :)

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Grompie schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 08:55:
Speelt hij "makkelijker" met controller dan met toetsenbord en muis of is dit gewoon persoonlijke smaak?
Persoonlijke smaak, RPGs (Skyrim en Dragon Age, maar ook GTA V) speel ik liever lui op mijn bed (bij gebrek aan een bank in mijn kamer :P ) en dat speelt toch lekkerder met controller.

Heb The Witcher 2 nooit ver gespeeld omdat ik niet echt kon wennen aan die controls, maar dat lijkt bij dit deel erg verbeterd te zijn. Dus speel daarom gewoon op Normal, omdat dit technisch mijn eerste Witcher game is.

[ Voor 21% gewijzigd door Mr. Awesome op 19-05-2015 09:18 ]

Pagina: 1 2 3 Laatste