Beste Tweakers,
Ik heb met behulp van de BBG's en het forum al een game pc samengesteld. Maar ik heb nog steeds een aantal vragen. Iedereen beveelt altijd de pricewatch: Cooler Master N300 (KKN1, closed) aan. Maar hoe is deze in vergelijking met de pricewatch: Cooler Master Silencio 352 ? Ga ik veel verschil merken tussen deze twee qua hitte, cable management, etc? (En ja ik heb al reviews gelezen maar graag hoor ik nog jullie ervaringen!
) En heb ik een 3rd party cooler nodig voor mijn i5 4460 of is de stock cooler goed genoeg. Een klein beetje geluid vind ik namelijk niet super erg. Als jullie nog andere behuizingen aanbevelen hoor ik dit ook graag!
Wat mag het systeem gaan kosten?
Voor de kast heb ik nog zo'n +/- 50 euro over
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
SSD kan ik overnemen van een vriend
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Qua kasten het liefst een beetje een degelijk merk, Coolermaster bijv.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het systeem moet niet te luidruchtig zijn maar een beetje geluid mag wel. Ook het liefst een kast die een beetje een zakelijke uitstraling heeft.
Ga je overklokken?
Nope...
Ik heb met behulp van de BBG's en het forum al een game pc samengesteld. Maar ik heb nog steeds een aantal vragen. Iedereen beveelt altijd de pricewatch: Cooler Master N300 (KKN1, closed) aan. Maar hoe is deze in vergelijking met de pricewatch: Cooler Master Silencio 352 ? Ga ik veel verschil merken tussen deze twee qua hitte, cable management, etc? (En ja ik heb al reviews gelezen maar graag hoor ik nog jullie ervaringen!
Wat mag het systeem gaan kosten?
Voor de kast heb ik nog zo'n +/- 50 euro over
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
SSD kan ik overnemen van een vriend
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 179,- | € 179,- |
| 1 | ASRock H81M-HDS | € 46,50 | € 46,50 |
| 1 | Club 3D Radeon R9 280 royalKing | € 180,95 | € 180,95 |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST1000DM003, 1TB | € 52,01 | € 52,01 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 51,- | € 51,- |
| 1 | Antec VPF Series 450W | € 44,10 | € 44,10 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 553,56 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Qua kasten het liefst een beetje een degelijk merk, Coolermaster bijv.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het systeem moet niet te luidruchtig zijn maar een beetje geluid mag wel. Ook het liefst een kast die een beetje een zakelijke uitstraling heeft.
Ga je overklokken?
Nope...