Vivaldi en Youtube

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostlek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 10-09 15:32
Yo,

Ik heb zaterdag of vrijdag Vivaldi geinstalleerd (ik vind helemaal mooi), Ik keek een paar youtube videos en allemaal stuff. maar toen ik vandaag weer starte had ik 2 tabs open: Mail en Outlook (note: mail is van Vivaldi zelf) en toen hoorde ik mijn scheikunde video EN mijn monstercat muziek van zaterdag :9 Ik sloot alle tabs en het bleef doorgaan XD, dus toen alles gekilld enzo, en toen weer opgestart, weer... Nu heb ik bepaalde Vivaldi processen gesloten en dat zorgde ervoor dat het stopte. Hoe kan dit en hoe fix je dit :P

Joostlek

«Nooit geschoten is altijd mis»

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 15:19
Heb je al gezocht of er meer mensen zijn die er last van hebben? Ik heb zelf geen ervaring met die browser verder.

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostlek
Er staat wel iets over het updaten naar de dev channel, ga ik morgen proberen. Maar bij sommigen werkt het en bij sommigen niet. Ik sluit nu gewoon de browser niet :P gewoon laptop met browser aan.in slaapstand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
De browser is nog volop in ontwikkeling, van wat ik had begrepen is er nog geen stable versie. Bugs kun je natuurlijk altijd melden. :)

Ik zelfs gebruik liever een open-source browser (zoals FireFox), maar dat terzijde. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostlek
HollowGamer schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 23:16:
De browser is nog volop in ontwikkeling, van wat ik had begrepen is er nog geen stable versie. Bugs kun je natuurlijk altijd melden. :)

Ik zelfs gebruik liever een open-source browser (zoals FireFox), maar dat terzijde. ;)
Mij maakt het vrij weinig uit of het open-source is of niet. Ik vind Vivaldi gewelding omdat je alles in principe kan aanpassen :). (zoals de Speeddial images, wat je in Firefox niet kan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Joostlek schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 16:55:
[...]

Mij maakt het vrij weinig uit of het open-source is of niet. Ik vind Vivaldi gewelding omdat je alles in principe kan aanpassen :). (zoals de Speeddial images, wat je in Firefox niet kan)
Ook niet met een add-on? Een feature-request gedaan?

De kans bestaat dat Vivaldi uiteindelijk open-source wordt, maar voorlopig nog geen nieuws daarover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostlek
Ik heb gewoon met een tutorial alle images van de speeddial veranderd

http://imgur.com/a/K5Co4

Maar on-topic, ik heb nog steeds het probleem :/
de hoeveelheid processen zijn ook best hoog, alsof ze nog openstaan, ik moet de processen stoppen op basis van random klikken op processen met hoog CPU gebruik.

EDIT: Net de taakbeheer knop gevonden. Kut.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Nx7KRBj.png

elke keer als ik Vivaldi opnieuw start laad hij alles, ALLES ook gewoon echt alles, van twitch tot youtube tot random pages met silverlight. De oorzaak is gevonden, nu de oplossing nog :/

[ Voor 30% gewijzigd door Joostlek op 25-05-2015 13:46 ]

Pagina: 1