Flitsmeister reclame

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReTechNL
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22-09 19:19
Ik kreeg van Flitsmeister sinds vanmiddag ineens een push bericht met reclame. Zijn er meer die hier last van hebben en/of dit al eens hebben gehad?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/NwUZ47Il.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenety
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09-09 13:36
Oei, dat vind ik echt een hele foute. Nog geen last van gehad op Android. Lijkt me niet de bedoeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Op Android zit het ook. Zelfs locatiegebadeerd, rijdt maar een langs n Esso. Oplossing is pro worden en dus een abo af te nemen.

Staat er niets in de changelog?

[ Voor 11% gewijzigd door EWK op 18-05-2015 16:57 ]

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spookie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-09 13:23
Volgens mij is dit al een tijdje dat je dit ze dit doen.
Er gebeurde voorheen alleen zelden, ik merk op een ander toestel waar ik geen Pro heb dat deze meldingen ook binnen kwamen.

Voor een paar euro heb je een 'Pro' versie en ben je overal vanaf. Je moet je wel bedenken dat deze app je waarschijnlijk geld bespaard omdat je nu niet te hard rijd ;) kan je makkelijk wat centjes uitgeven om dit te besparen lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:19

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Volgens mij doen ze dit inderdaad al een tijdje. Het is min of meer de reden om een pro account te nemen. Een klein poosje terug kon dat nog gratis door een enquete in te vullen maar die actie is volgens mij van de baan. Wanneer je een Pro account hebt kun je reclame uit zetten. Ik begreep de optie eerst niet omdat er in de app zelf geen ads worden getoond maar achteraf blijkt het dit te zijn.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:16

JB

Cédric roelt!

Ik betaal graag voor deze app :) Scheelt me behoorlijk wat boetes ;)

Enige wat ik nog steeds mis en jammer vind, is het automatisch openen van de app wanneer bluetooth connected is op de carkit. Android kan dit wel :/

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 25-09 15:35

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Dat doen ze inderdaad al een tijdje. Sterker nog; ik durf er bijna om te wedden (gezien de persoonlijke ervaring) dat je op het moment dat je dat berichtje ontving bijna tegen een Jumbo aan keek.

Je krijgt het - zoals eerder genoemd - omdat je de gratis versie gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pro aanschaffen, is het tienvoudige per dag waard man.
heeft mij al honderden euro's aan bekeuringen en uren aan tijd gescheeld ;)
als je het niet wilt: klik rechtsboven op kruisje en dan op wis, toch weer 2 seconden van je leven ipv € 5 per jaar ofzo.
Pagina: 1