Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Persoonlijke inventaris linkt verkeerd

Pagina: 1
Acties:

• joostsozee
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-09 16:45
L.S

Mijn inventaris is al enige tijd oud, echter merkte ik vandaag op dat de link naar mijn moederbord in Pricewacht niet goed is. Ik heb zelf recente;ijk niks aan gewijzigd.

Betreffende inventaris: gallery: joostsozee
Product zoals opgenomen in de inventaris: MSI p67A-GD65
Linkt naar: pricewatch: MSI P67A-GD55
Zou moeten linken naar pricewatch: MSI P67A-GD65

Ik heb bewust zelf niet de link aangepast om naar het goede product te linken, daarmee zou ik het probleem alleen voor mij oplossen en wordt het niet inzichtelijk voor jullie wat er fout gaat.

Groet,
Joost

http://speedtest.net/result/2130203198.png

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:21

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

joostsozee schreef op maandag 18 mei 2015 @ 15:49:
L.S

Mijn inventaris is al enige tijd oud, echter merkte ik vandaag op dat de link naar mijn moederbord in Pricewacht niet goed is. Ik heb zelf recente;ijk niks aan gewijzigd.

Betreffende inventaris: gallery: joostsozee
Product zoals opgenomen in de inventaris: MSI p67A-GD65
Linkt naar: pricewatch: MSI P67A-GD55
Zou moeten linken naar pricewatch: MSI P67A-GD65

Ik heb bewust zelf niet de link aangepast om naar het goede product te linken, daarmee zou ik het probleem alleen voor mij oplossen en wordt het niet inzichtelijk voor jullie wat er fout gaat.

Groet,
Joost
Het enige wat ik mij kan voorstellen is dat de naam ondertussen is gewijzigd, maar dat die wijziging niet is doorgevoerd in je inventaris. Maar dan zal je dit product voor 30 november 2012 moeten hebben toegevoegd aan je inventaris, want dat is de datum van de laatste wijziging van dit product. Klopt dit en wanneer was dit (ongeveer)?

Omdat er ergens een bug zit, verplaats ik dit topic naar Stoute Bugs

• joostsozee
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-09 16:45
Ha Glaanie,

Ik heb het bord via V&A op 28 juni 2012 gekocht. Het is dus aanemelijk dat ik toen ook mijn inventaris heb bijgewerkt. De inventarislijst heet ook 2012. Is het voor jou niet mogelijk om te zien wanneer ik de lijst heb gemaakt dan wel wanneer ik daar producten aan heb toegevoegd?

http://speedtest.net/result/2130203198.png

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:21

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

joostsozee schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 15:24:
Ha Glaanie,

Ik heb het bord via V&A op 28 juni 2012 gekocht. Het is dus aanemelijk dat ik toen ook mijn inventaris heb bijgewerkt. De inventarislijst heet ook 2012. Is het voor jou niet mogelijk om te zien wanneer ik de lijst heb gemaakt dan wel wanneer ik daar producten aan heb toegevoegd?
Niet voor mij nee, maar misschien wel voor de devvers die dit forum in de gaten houden ;)