Toon posts:

Game pc max 900 euro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
gamen

Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Gamen en streamen maar voornamelijk gamen

Wat mag het systeem gaan kosten?
850

Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
900

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
heb alleen een muis en een koptelefoon maar het beeldscherm koop ik appart samen met toetsenbord

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ik heb er niet zoveel verstand van ik wil gewoon lekker gamen

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
nee niet echt

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
nee

Ga je overklokken?
nee

Hallo allemaal ik ben hier nieuw en ik heb niet zoveel verstand van pcs en ik wil graag een gaming pc ik heb deze op een site samengesteld en hun zetten het voor mij in elkaar is dit de 804 euro waard?
specs:
Behuizing
Cooler Master K380
Kast verlichting
Groene LED's
Case Fans
Standaard fans
Promotie
Gratis OGS Mousepad
Processor
Intel Core i5-4690 3.4GHz
Processor Overclocking
Niet Overclocken
Processor koeling
Xilence LGA 1150
Moederbord
Asrock H81M-HDS
RAM Geheugen
8GB G.Skill 1600MHz
Opslag #1
Seagate 1TB HDD 7200RPM
Opslag #2
Geen
Opslag #3
Geen
Geluidskaart
7.1 surround via moederbord
Internet / WiFi
TP-Link 300MB WLAN Adapter
Optische drive #1
Geen
Optische drive #2
Geen
Besturing systeem
Geen
Videokaart #1
Nvidia Geforce GTX 750 - OGS Overclocked
Videokaart #2
Geen
Voeding
Corsair VS650 Watt
Garantie
2 Jaar Standaard Garantie + Levenslang Ondersteuning.

Alvast bedankt

• MarcRvB
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 28-07 20:04

MarcRvB

A.k.a. Koning Malloot

Oef wat onoverzichtelijk lijstje :?

Je kan een wenslijst samenstellen met die onderdelen en dan op genereel RML. Vervolgens kan je die RML hier posten

Daarnaast wat voor spellen speel je en op welke settings? Als ik dat weet kan ik een bijpassende videokaart en prosessor voor je kiezen.

[ Voor 41% gewijzigd door MarcRvB op 18-05-2015 15:49 . Reden: zinsopbouw, tikfouten en vragen om spellen en settings ]

Fotoalbum van ETS2 en C:S: https://secure.tweakers.net/gallery/485171/fotoalbum

• Teddy
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:40
Zet je onderdelen even in een wenslijstje, anders komt br00ky zo weer langs :)

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 20:57

br00ky

Moderator Harde Waren
Topictitel aangepast aan iets inhoudelijks en zet je lijstje nog even in iets leesbaars met Handleiding Pricewatch, want ik geloof dat mijn vorige aanwijzing niet helemaal duidelijk was ;).

Ik zie aan de layout trouwens dat het een prebuild is van game-pc.nl of OGS. Die staan, net als alle andere pc-boeren nou niet echt als goedkoop te boek. Je krijgt hiermee ook een systeem dat vrij matig gebalanceerd is met een dure 4690 i5 maar wel een instap videokaart die nauwelijks de moderne games op fatsoenlijke instellingen aankan.

Ik weet niet of je een handige "vriend of neef" hebt die een pc kan bouwen, maar daar haal je veel meer kwaliteit mee in huis.

[ Voor 52% gewijzigd door br00ky op 18-05-2015 15:49 ]