Nieuwe Provider ivm verhuizen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• judoka1000
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 21-12-2020
Hey tweakers,

Doordat mijn ouders zijn gescheiden en me moeder het huis niet kan opbrengen moeten wij verhuizen (voor 30 juni uit huis). We hebben gelukkig al een tijdelijke woning gevonden in Katlijk(voor minimaal 6 maanden) alleen nu heb ik gekeken dat de maximale downloadsnelheid bij KPN ongeveer 1-2mbps is. Mijn probleem is kan je daar eigenlijk wel normaal op gamen/website's bekijken? Mij lijkt dat namelijk niet en kon ook niet echt een betere alternatief vinden.

Dus hebben jullie enig idee wat ik zou kunnen doen?

met vriendelijke groet,

Judoka1000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ligt er kabelinternet? Dan is dat wellicht een betere optie, die je veel hogere snelheden biedt. Waarschijnlijk zit je binnen het Ziggo kabelgebied (dat beslaat bijna heel Nederland), dus daar eens een kijkje nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Geen mogelijkheid tot internet via kabel? Ziggo bijvoorbeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• judoka1000
Ik heb al een postcode check gedaan via Ziggo alleen die is niet beschikbaar in Katlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zombymario
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-02-2024
En wat zegt https://netco-fpi-info.fourstack.nl wat je daar als maximale kan halen bij kpn?

This is my signature. There are many like it, but this one is mine. My signature is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• judoka1000
Zombymario schreef op maandag 18 mei 2015 @ 14:54:
En wat zegt https://netco-fpi-info.fourstack.nl wat je daar als maximale kan halen bij kpn?
Actuele Beschikbaarheid
Status
Op dit adres kan geen (DSL) dienst geleverd worden vanwege de grote afstand tot de centrale
*
ISDN niet mogelijk bij VDSL en Bonding.

Geplande upgrades
Status
Geen geplande upgrades gevonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Bedoel je Katwijk :? Is dat geen Caiway gebied :?

Foute aanname

[ Voor 19% gewijzigd door aReaRe op 18-05-2015 17:18 . Reden: Wist niet van het bestaan van Katlijk ]

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16:39
Katlijk ligt naast Heerenveen. Dat kan best hoor. En in de weilanden zit je iderdaad ver van de centrales en heb je geen kabel.

Ik zit dan te denken aan een 4G abo met ruime bundel, verdere opties heb je niet echt :'(

[ Voor 63% gewijzigd door maarud op 18-05-2015 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• judoka1000
maarud schreef op maandag 18 mei 2015 @ 16:26:
Katlijk ligt naast Heerenveen. Dat kan best hoor. En in de weilanden zit je iderdaad ver van de centrales en heb je geen kabel.

Ik zit dan te denken aan een 4G abo met ruime bundel, verdere opties heb je niet echt :'(
Daar was ik al bang voor :(
Pagina: 1