Ik zoek een?
Voor in de woonkamer zoek ik een speler wat Cd's (en eventueel Dvds) kan afspelen en radio heeft. Nu zijn daar al simpele oplossingen voor, maar zou ook graag willen koppelen met Spotify, zodat ik daar ook muziek van kan afspelen. Eventueel koppelen aan tv voor films of games is een mooie bonus.
Wat is je budget?
Zit te denken aan ergens tussen de 200 en 500 euro.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Wat heb je zelf al gevonden?
Heb even gezocht, maar kom dan uit bij de standaard merken. Sonos of een Bose Wave. Uiteindelijk ook een Marantz Melody Media M-CR610 gevonden. Die zag er wel nice uit, maar dacht ik informeer nog even op m'n vaste adviesplek ^^
Ik ben niet heel merkbewust, koop liever iets onbekenders goeds, dan dat ik mee lift op een groter merk met minder kwaliteit. Vandaar hier ook de vraag.
Ik hoop dat jullie me beetje kunnen helpen op m'n zoektocht. Thanks alvast
Voor in de woonkamer zoek ik een speler wat Cd's (en eventueel Dvds) kan afspelen en radio heeft. Nu zijn daar al simpele oplossingen voor, maar zou ook graag willen koppelen met Spotify, zodat ik daar ook muziek van kan afspelen. Eventueel koppelen aan tv voor films of games is een mooie bonus.
Wat is je budget?
Zit te denken aan ergens tussen de 200 en 500 euro.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
- Cd's afspelen
- Radio (eventueel DAB+, al heb ik daar nog geen ervaring mee)
- Spotify afspelen
- Dvd's afspelen (minder belangrijk, kan eventueel ook via de PS4)
Wat heb je zelf al gevonden?
Heb even gezocht, maar kom dan uit bij de standaard merken. Sonos of een Bose Wave. Uiteindelijk ook een Marantz Melody Media M-CR610 gevonden. Die zag er wel nice uit, maar dacht ik informeer nog even op m'n vaste adviesplek ^^
Ik ben niet heel merkbewust, koop liever iets onbekenders goeds, dan dat ik mee lift op een groter merk met minder kwaliteit. Vandaar hier ook de vraag.
Ik hoop dat jullie me beetje kunnen helpen op m'n zoektocht. Thanks alvast
Hardware: MSI B450M Mortar Max | AMD Ryzen 5 3600 | 16 GB RAM | MSI Radeon RX 5700 XT Gaming X