• N00bieW1
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-09-2025
Wie gebruikt hier nog een Asus Striker II Extreme mobo s775? Met windows 7?

De reden waarom ik het vraag is namelijk deze:

Ik ben nu bezig aan mijn Masterscriptie en van de week kreeg ik plotseling een bsod met Windows 7. Error melding F4.

Ipv rustig even op internet te kijken op de uni wat dit inhield heb ik geprobeerd met systeemherstel Windows weer werkende te krijgen... geen succes.

Wel weer Windows 7 opnieuw geïnstalleerd maar de oude Windowsversie laten hernoemen naar .old.

Windows op een andere hdd geinstalleerd: bleken 2 van de drie videokaarten (Asus 9800+) artifacts te geven. De laatste bleek het nog te doen.

Oude Windows 7 weer geprobeerd: geen succes.

Maar waar het mij eigenlijk om te doen was: al mijn bronnen en informatie staan in bookmarks van Google. En die probeer ik nu te redden anders kan ik ruim 2 maanden werk overnieuw gaan doen.

Inmiddels geleerd in 72 uur dat het aan één ander onderdeel kan liggen wat de BSOD veroorzaakt. Dus ik een nieuwe videokaart geregeld: geen succes. Ander geheugen geregeld: geen succes.

Mijn laatste hoop is dat iemand nog met een zelfde mobo werkt die mij toevallig kan helpen door deze HDD aan te sluiten en te hopen dat hij opstart.

Dus: wie kan mij helpen? _/-\o_

Ps. mocht dit niet het goede forum zijn verplaatst dit topic dan even. Bedankt. :)

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13:50

br00ky

Moderator Harde Waren
Concreet is je "vraag" dus een oproepje? Die horen niet thuis op het forum, maar in de V&A. Als ik je verkeerd heb begrepen, stuur dan even een berichtje, dan zet ik je topic weer open.

Overigens is je aanpak wel vreemd. De bookmarks worden immers locaal opgeslagen in C:\Users\<USER>\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default. Daar moet je ook bijkunnen vanuit een andere Windows instance. Als dát je vraag is, neem dan ook contact op, dan zet ik hem weer open en sluis hem door naar het juiste subforum.

Dit topic is gesloten.