ik heb even een vraagje, weet iemand mischien een goede VPN provider, ik zit achter de experiabox v8 van kpn die alles tegenhoud en ik ben al 2 dagen het internet aan het afstruinen voor een goede ben er slechts 1 tegengekomen die ook echt werkt.
wat houdt de experiabox precies tegen dat je daarmee tegen problemen aanloopt?
nou eigenlijk alles denk ik, ik wil met name ts3 en bf4 runnen en dat deed hij alleen met privatetunnel die had jammergenoeg maar 500mb free dus hield al snel op;) staan gewoon teveel poorten dicht.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2015 12:00 ]
AirVPN.
Ze houden niets bij, geen limieten en goede snelheid.
En je kunt met Bitcoin en verschillende soorten altcoins betalen.
Ze houden niets bij, geen limieten en goede snelheid.
En je kunt met Bitcoin en verschillende soorten altcoins betalen.
[ Voor 34% gewijzigd door Shamalamadindon op 18-05-2015 12:04 ]
Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!
Kijk even op netwerkje.com, misschien is een eigen router wel een goede oplossing voor je. Ik gebruik een eigen router op KPN glasvezel en kan naar hartelust poorten open zetten!
Ik heb echt geen 9 tot 5 mentaliteit! Eerder 10 tot 3...
Dat is niet zo moeilijk op te lossen: KPN Experiabox firewall uitzetten
spoiler: Antwoord
Kan niet, maar je kan wel port forwards instellen of jouw PC als DMZ instellen. Zorg ervoor dat de firewall op je PC wel aanstaat als je dat laatste doet
(╯°□°)╯︵ + ︵ x ︵ + ︵ x ︵ + ︵ x ︵ + ︵ x
probleem is ik woon in een woonvorm waar de spullen achter slot en grendel zitten dus kom er niet 123 bijXimon schreef op maandag 18 mei 2015 @ 12:34:
Dat is niet zo moeilijk op te lossen: KPN Experiabox firewall uitzetten
spoiler: AntwoordKan niet, maar je kan wel port forwards instellen of jouw PC als DMZ instellen. Zorg ervoor dat de firewall op je PC wel aanstaat als je dat laatste doet
Verwijderd
In dit topic staat een uitgebreide lijst, en uitgebreide ervaringen.
[VPN] Internetten via een VPN-provider
[VPN] Internetten via een VPN-provider
Dat had je er niet bij gezegd, dan gaat dat hem inderdaad niet wordenVerwijderd schreef op maandag 18 mei 2015 @ 12:40:
[...]
probleem is ik woon in een woonvorm waar de spullen achter slot en grendel zitten dus kom er niet 123 bij
Ik heb echt geen 9 tot 5 mentaliteit! Eerder 10 tot 3...
Ik heb zelf een abonnement bij CactusVPN, dat werkt best goed. Of de latency goed genoeg is om op te gamen weet ik niet, ik gebruik het voor dingen als Netflix 
Als je een creditcard hebt kan je een trial starten en testen. Mocht het niet werken dan zeg je je abonnement weer op zonder dat het geld kost.
Als je een creditcard hebt kan je een trial starten en testen. Mocht het niet werken dan zeg je je abonnement weer op zonder dat het geld kost.
(╯°□°)╯︵ + ︵ x ︵ + ︵ x ︵ + ︵ x ︵ + ︵ x
Dit is een wat ouder post, maar deel toch even mijn ervaring. Ik ben de afgelopen tijd ook op zoek geweest naar een VPN service om mijn online privacy te beschermen. Ik ben een heleboel websites langs gegaan en heb er een paar geprobeerd (door middel van een maand abonnement). Maar elke keer liep ik wel tegen één of meerdere negatieve punten aan. En dan voornamelijk op gebied van traagheid en het loggen van mijn internet gebruik. Afgelopen voorjaar stuurde een vriend me een link door naar Ik heb daar eerst een maand abonnement afgesloten om het uit te proberen, gevolg door een drie maanden abonnement om er zeker van te zijn dat de kwaliteit (en snelheid) ook op peil bleef. Onlangs heb ik de knoop doorgehakt en “geïnvesteerd“ in een jaarabonnement. De reden voor deze keuze is simpel: het is echt makkelijk om in te stellen (op al mijn devices!), de snelheid is echt meer dan prima en het beste van alles, er is geen logging van je internetgebruik, geen limiet op traffic en support voor p2p. Ik ben er dan ook erg blij mee en met 5 euro in de maand is het ook helemaal niet zo duur.
[ Voor 2% gewijzigd door Koffie op 08-09-2016 17:47 . Reden: Geen referals ]
Verwijderd
Ik heb de zelfde router en een server met TeamSpeak 3 je moet gewoon ff de poort openzetten in de router
Hartstikke leuk, maar stop nou maar met oude posts naar boven halen. Had je het hele topic gelezen wist je prima dat je ervaringen hier kon plaatsen.vvanasperen schreef op donderdag 08 september 2016 @ 14:24:
Dit is een wat ouder post, maar deel toch even mijn ervaring. Ik ben de afgelopen tijd ook op zoek geweest naar een VPN service om mijn online privacy te beschermen. Ik ben een heleboel websites langs gegaan en heb er een paar geprobeerd (door middel van een maand abonnement). Maar elke keer liep ik wel tegen één...
Koekoek, je heb het over port forwarding in een VPN verhaal. Appel en een peer erbij?Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2016 @ 15:57:
Ik heb de zelfde router en een server met TeamSpeak 3 je moet gewoon ff de poort openzetten in de router
Mensen zijn gelijk, maar sommige zijn gelijker dan andere | Humans need not apply
Je kan inderdaad gewoon poorten openen en KPN blokkeert niets (volgensmij gebruiken ze 1 poort in de 8000 range zelf).
hier gaan we geen oud topic voor omhoog schoppen. Tevens referral link verwijderd
Tijd voor een nieuwe sig..
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()