Rapid mode voor samsung 850 evo 250 GB

Pagina: 1
Acties:
  • 224 views

• klaphek
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-07-2022
Ik heb pas geleden bij iemand de harde schijf van zijn laptop vervangen voor een 850 evo 250GB.
Nu zou ik graag willen weten wat beter is, of rapid mode aan of uit.
De laptop heeft 2 GB intern geheugen en wordt voornamelijk gebruikt voor e-mailen met live mail en internetten.

En dan heb ik ook nog de keuze voor Maximum Performance , Maximum Capacity en Reliability Improvement. welke te kiezen ??

Verwijderd

Hoi klaphek,

GoT is geen helpdesk; en jij bent al twee keer eerder negatief opgevallen in die zin dat je geen of te weinig eigen inzet toont bij het openen van topics. Op dit forum wordt van je verwacht dat je zelfredzaam bent en dus eerst moeite doet om je probleem of vraag zelf op te lossen.

In jouw geval had je gemakkelijk het SSD topic kunnen zoeken naar Rapid. Daarin wordt duidelijk uitgelegd wat het doet en waarom je dit wilt uitschakelen.

Aangezien je al twee keer eerder negatief bent opgevallen, wil ik je met klem verzoeken voortaan eerst zelf op zoek te gaan naar antwoorden op je vragen. Pas als je er écht niet uitkomt, kun je een topic aanmaken. In dat topic laat je dan ook weten wat je zelf allemaal hebt gedaan om antwoord te vinden op je vraag of probleem. Dat is hoe het werkt hier op GoT.

Heel veel succes gewenst!

Vriendelijke groet,
CiPHER
Moderator OT

Dit topic is gesloten.