Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Cookie-melding bij posten reply

Pagina: 1
Acties:

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Topicstarter
Ik dacht gelezen te hebben dat de cookie-melding eens in de zoveel tijd terug komt. Zo niet kan je dit meteen dicht knikkeren ;)

Als de melding toevallig komt tussen het tikken van een post en het feitelijk plaatsen, gaat die verloren. Zie bijv hier. Dat i.t.t. de 'oude' cookie-melding.

Normaliter zal je de cookie-wall krijgen bij het eerste bezoek en zal er dus geen post verloren gaan, maar als de melding kan komen halverwege een bezoek (bijv van aflopen van een timer) dan wordt het vervelend. --> Kan bijv die melding dan worden uitgesteld tot een volgende nieuwe bezoek, of kan de te posten inhoud worden bewaard?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:48

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Had je plan: Waarom heeft Tweakers weer een cookiemuur? al gezien? Dat verklaart namelijk het een en ander al. ;)

Commandline FTW | Tweakt met mate

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-11 19:20

PromWarMachine

Forsaken Archer

Dat had ik ook gemerkt.
Gelukkig doe ik bijna altijd CTRL-A, CTRL-C voor ik op 'reply' klik. :P

Maar de vorige cookiemuur had daar inderdaad geen last van.

Dividend for Starters

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Topicstarter
Ja ;) Dat de melding nodig is, is duidelijk. Mijn opmerking gaat puur over de tech implementatie ervan (voor als de melding vaker tijdens een sessie kan optreden).

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:25

crisp

Devver

Pixelated

Het zou alleen weer op kunnen treden tijdens een (ingelogde) sessie als we de melding aanpassen en er dus weer opnieuw toestemming vereist is. Feitelijk zou dit dus verder geen issue mogen zijn.

Intentionally left blank

• koku
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16:42

koku

Tnet Devver
F_J_K schreef op maandag 18 mei 2015 @ 11:13:
[...]

Ja ;) Dat de melding nodig is, is duidelijk. Mijn opmerking gaat puur over de tech implementatie ervan (voor als de melding vaker tijdens een sessie kan optreden).
We gaan kijken of we POST requests uit kunnen sluiten. Straks worden AJAX requests ook al uitgesloten. Dit zou 99% van de gevallen op moeten lossen, denk ik.
Pagina: 1