Beste medetweakers,
Ik wil graag advies voor het aanschaf van een gaming monitor.
Ik zoek een?
Mooi monitor met mooie kleuren, super snel en geen vertragingen. Het liefst maximaal 25'', want ik heb een korte afstand tussen mijn bureaustoel en de monitor. Ik wil in principe alle games op max spelen. Ik speel games zoals GTA V, Arma III, CS:GO, COD en Battlefield.
Wat is je budget?
Qua bugdet wil ik er ongeveer € 400,- voor uitgeven
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeur qua merk
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
- Intel Core i7-4790K Boxed
- MSI Z97 GAMING 5
- Gigabyte GV-NTITANXD5-12GD-B
- Corsair Vengeance Pro CMY8GX3M2A2400C11R
Ik heb recentelijk een Asus 144Hz monitor gehad en die vond ik wel mooi en goed, echter leek het scherm lichtelijk te flikkeren als ik hem op 144hz inschakelde. Ik heb ook een 1440p ips monitor geprobeerd en daar leek het net alsof je af en toe het lijnen kreeg te zien bij het snel bewegen. Het leek alsof het beeld in verticale lijnen was ingedeeld als je met de muis snel beweegde. Alsof je het raster van de game zag. Dit had ik met bijvoorbeeld GTA V en Arma 3.
Ik wil vloeiend beeld en het liefst dat de graphics heel mooi zijn.
Ik wil graag advies voor het aanschaf van een gaming monitor.
Ik zoek een?
Mooi monitor met mooie kleuren, super snel en geen vertragingen. Het liefst maximaal 25'', want ik heb een korte afstand tussen mijn bureaustoel en de monitor. Ik wil in principe alle games op max spelen. Ik speel games zoals GTA V, Arma III, CS:GO, COD en Battlefield.
Wat is je budget?
Qua bugdet wil ik er ongeveer € 400,- voor uitgeven
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeur qua merk
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
- Intel Core i7-4790K Boxed
- MSI Z97 GAMING 5
- Gigabyte GV-NTITANXD5-12GD-B
- Corsair Vengeance Pro CMY8GX3M2A2400C11R
Ik heb recentelijk een Asus 144Hz monitor gehad en die vond ik wel mooi en goed, echter leek het scherm lichtelijk te flikkeren als ik hem op 144hz inschakelde. Ik heb ook een 1440p ips monitor geprobeerd en daar leek het net alsof je af en toe het lijnen kreeg te zien bij het snel bewegen. Het leek alsof het beeld in verticale lijnen was ingedeeld als je met de muis snel beweegde. Alsof je het raster van de game zag. Dit had ik met bijvoorbeeld GTA V en Arma 3.
Ik wil vloeiend beeld en het liefst dat de graphics heel mooi zijn.
[ Voor 3% gewijzigd door DuTcHaBle op 18-05-2015 09:30 ]
Perfect, just like me