Toon posts:

Fixation error ??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik ben sinds een half jaar in het bezit van een Sony CRx140E 8*4*32 en heb altijd probleemloos en met heel veel plezier kunnen branden ...

sinds een paar weken echter geeft NERO met branden op het allerlaatst als ie al bij 100% is ...een fixation error .....maakt niet uit of ik Muziek cd brand of gewoon data ....

Ook ontdekte ik vandaag dat ie niet eens meer normale/gebrande cd's kan lezen ....

lijkt me een vrij duidelijke zaak ...dat ding is gewoon naar de &* %^....ga binnenkort ermee terug ..

iemand anders wellus zulke problemen gehad ...en doen ze moeilijk met omruilen in zo'n pc-shop (dynabyte)?

Verwijderd

Als je nog garantie hebt is er geen vuiltje aan de lucht! (en niet hebt zitten tweaken aan dat ding >:) )!

Verwijderd

Topicstarter
ja ik heb nog garantie ....enne ik heb er niet aan zitten kloten ....ik ben slim genoeg om te weten dat ik daar te dom voor ben ...

• Tatsu
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tatsu

Paradigm shift

Welke cd-r'tjes gebruik je? Heb je alleen nog mar dezelfde soort geprobeerd met dit probleem of ook andere merken?
Ik heb ook wel eens last van fixation errors, maar dat is omdat m'n brander bepaalde merken cd-r'tjes niet zo lekker vind :) .

If someone begins with uncertainty, experience will eventually lead to certainty. But what defines certainty?

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:16

Wildfire

Joy to the world!

Dynabyte doet niet moeilijk. Tenminste, hier in Tilburg niet.

Ik kocht destijds een Philips 2x CD-RW. Niks dan ellende, veel frisbee's... ermee terug, meteen omgeruild voor een nieuw exemplaar. Nog steeds aardig wat problemen, dus ik weer terug. Toen heb ik een Sony CRX100E gepakt, die was 2x zo snel en 50 piek goedkoper... het prijsverschil heb ik netjes omgezet in een stapel CD-R's...

Goede service van Dynabyte!

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Verwijderd

Topicstarter
ow dat is mooi om te horen van de dynabyte!! want je hoort wellus van die vage verhalen over garantie enzo ..

maare het ligt in ieder geval niet aan de cd's die ik gebruik....ik heb al drie verschillende merken verkloot ...BASF, MMORE , Philips ...daar kan het niet aan liggen ....eerst deden die het ook probleemloos ...nu niet meer :(
Pagina: 1