Hallo.
Mijn naam is Marcel, 26 jaar.
Vroeger veel met computers aan lopen klooien, maar de laatste jaren weinig meer mee gedaan. Ben nu 5 jaar in het bezit van een acer laptop (1.6ghz dual core) welke snel genoeg was. Maar aangezien ik tegenwoordig veel met photoshop werk en de spellen ook steeds zwaarder worden is het tijd voor een nieuw systeem.
Ik hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik gebruik het systeem hoofdzakelijk voor fotobewerking en design. De complete kit van Adobe Creative Cloud moet soepel werken. Voornamelijk lightroom, photoshop, indesign, illustrator en dreamweaver. Premiere voor viseobewerking doe ik erg weinig maar moet ook gewoon kunnen werken. Renderen kan ik wel wat langer op wachten.
Naast design speel ik ook spellen, van alles wat eigenlijk. Op dit moment Tera, de mmorpg, welke ik graag op volledige kracht wil spelen.
4k, graag, maar niet vereist
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 1500 euro all-in. Dat is maximaal, uiteraard wordt de prijs liever iets lager.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een laptop die in 2010 superieur was, gaat dus niet mee. Verdere randapparatuur is aanwezig. Scherm is een 26 inch acer, oldscool, maar werkt nog met een vga aansluiting.
Evt kan ik een 3tb harde schijf uit de nas halen om de kosten te drukken
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het volgende heb ik tot nu toe samengesteld.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Totaal geen merkvoorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
ik heb het liefste dat het systeem ready is om ooit een 2de videokaart en evt ramuitbreiding te doen mocht dit nodig zijn
Ga je overklokken?
Nee
Mijn naam is Marcel, 26 jaar.
Vroeger veel met computers aan lopen klooien, maar de laatste jaren weinig meer mee gedaan. Ben nu 5 jaar in het bezit van een acer laptop (1.6ghz dual core) welke snel genoeg was. Maar aangezien ik tegenwoordig veel met photoshop werk en de spellen ook steeds zwaarder worden is het tijd voor een nieuw systeem.
Ik hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik gebruik het systeem hoofdzakelijk voor fotobewerking en design. De complete kit van Adobe Creative Cloud moet soepel werken. Voornamelijk lightroom, photoshop, indesign, illustrator en dreamweaver. Premiere voor viseobewerking doe ik erg weinig maar moet ook gewoon kunnen werken. Renderen kan ik wel wat langer op wachten.
Naast design speel ik ook spellen, van alles wat eigenlijk. Op dit moment Tera, de mmorpg, welke ik graag op volledige kracht wil spelen.
4k, graag, maar niet vereist
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 1500 euro all-in. Dat is maximaal, uiteraard wordt de prijs liever iets lager.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een laptop die in 2010 superieur was, gaat dus niet mee. Verdere randapparatuur is aanwezig. Scherm is een 26 inch acer, oldscool, maar werkt nog met een vga aansluiting.
Evt kan ik een 3tb harde schijf uit de nas halen om de kosten te drukken
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het volgende heb ik tot nu toe samengesteld.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-4790 Boxed | € 313,- | € 313,- |
| 1 | Gigabyte GA-Z97X-Gaming 3 | € 102,85 | € 102,85 |
| 1 | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 360,95 | € 360,95 |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST2000DM001, 2TB | € 76,23 | € 76,23 |
| 1 | Cooler Master Hyper 412S | € 28,95 | € 28,95 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 51,- | € 51,- |
| 1 | Cooler Master GM G550M | € 52,95 | € 52,95 |
| 1 | Crucial BX100 250GB | € 88,50 | € 88,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.074,43 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Totaal geen merkvoorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
ik heb het liefste dat het systeem ready is om ooit een 2de videokaart en evt ramuitbreiding te doen mocht dit nodig zijn
Ga je overklokken?
Nee
[ Voor 113% gewijzigd door Borrel16 op 19-05-2015 20:24 . Reden: Final system toegevoegd aan beginpost ]