Beste tweakers graag advies.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Te gebruiken voor gamen. Gameplay opnemen en later bewerken, photoshop. Ms word ^^
Arma 3, GTA V, Counter Strike GO, Life is Fudeal En alles op maximale settings kunnen zetten.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€1300,- / €1500,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Twee tal Seageat 2TB HD
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb al even gekeken zie:
Zie:
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta open voor welk merk dan ook al gaat mijn voorkeur naar Coolermaster, Intel, Coirsair.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geluidsniveau is niet echt een issue heb meestal muziek hard of ben aan het gamen, energieverbruik zo laag mogelijk.
Ga je overklokken?
Ik ga overklokken. Graag tips en eventueel ervaring delen met de I7-4790k.
Overig:
Graag een second opinion op de gekozen producten. Mij leken ze goed, maar als er alternatieven zijn meer bang voor het geld hoor ik het graag.
Ook omdat het moederbord rood is met zwart zoek ik nog een leuke Case ik had deze al ergens gevonden op het web. Zelf nog iets vets gezien of gewoon een mooie vette case hoor ik het graag.
Verder heb ik nog geen idee wat voor beeldscherm ik wil gebruiken het liefst dual screen. Wat zou voor mij een goed scherm zijn voor alle games die ik speel. Dit valt dan gewoon buiten het budget!
Ik hoor het wel
Thx
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Te gebruiken voor gamen. Gameplay opnemen en later bewerken, photoshop. Ms word ^^
Arma 3, GTA V, Counter Strike GO, Life is Fudeal En alles op maximale settings kunnen zetten.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€1300,- / €1500,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Twee tal Seageat 2TB HD
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb al even gekeken zie:
Zie:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-4790K Boxed | € 344,50 | € 344,50 |
| 1 | Asus Republic Of Gamers Maximus VII Ranger | € 159,50 | € 159,50 |
| 1 | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 361,- | € 361,- |
| 1 | Corsair Hydro H110 | € 122,80 | € 122,80 |
| 1 | Corsair Vengeance CMZ16GX3M2A1600C9 | € 116,50 | € 116,50 |
| 1 | Corsair RM550 | € 106,50 | € 106,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.210,80 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta open voor welk merk dan ook al gaat mijn voorkeur naar Coolermaster, Intel, Coirsair.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geluidsniveau is niet echt een issue heb meestal muziek hard of ben aan het gamen, energieverbruik zo laag mogelijk.
Ga je overklokken?
Ik ga overklokken. Graag tips en eventueel ervaring delen met de I7-4790k.
Overig:
Graag een second opinion op de gekozen producten. Mij leken ze goed, maar als er alternatieven zijn meer bang voor het geld hoor ik het graag.
Ook omdat het moederbord rood is met zwart zoek ik nog een leuke Case ik had deze al ergens gevonden op het web. Zelf nog iets vets gezien of gewoon een mooie vette case hoor ik het graag.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | NZXT H440 Zwart | € 112,95 | € 112,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 112,95 | |
Verder heb ik nog geen idee wat voor beeldscherm ik wil gebruiken het liefst dual screen. Wat zou voor mij een goed scherm zijn voor alle games die ik speel. Dit valt dan gewoon buiten het budget!
Ik hoor het wel
[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2015 19:45 ]