Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Hopelijk kan mij iemand helpen.
Ik heb vandaag een mhl naar hdmi kabel geleend om uit te proberen of dat werkt met mijn note 4 om films enz te streamen naar mijn tv s.
Alle 2 zeggen ze geen signaal,werkt dus niet,terwijl van wie ik de kabel geleend heb,daar doet hij het met de s4 en s5 zonder problemen.
Heb ik dan de verkeerde kabel of doe ik iets fout,of weet iemand precies welke kabel ik moet hebben of adapter? Ben zelf een beetje een leek hierin.
Alvast bedankt voor tips enz

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:29
probeer het eens op een andere tv, ik heb ook verschil gemerkt tussen tv's met mijn N4, 5 en 7 (geen MHL, maar slimport, idee is gelijk)

Strava

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06:57
Je TV's moeten natuurlijk wel MHL over HDMI ondersteunen, anders werkt het niet met een simpel kabeltje.

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:29
hcQd schreef op maandag 18 mei 2015 @ 11:18:
Je TV's moeten natuurlijk wel MHL over HDMI ondersteunen, anders werkt het niet met een simpel kabeltje.
Inderdaad!!
Anders heb je een duurdere adapter nodig.

Strava

Verwijderd

Topicstarter
Dank voor de reacties, denk het probleem gevonden te hebben. Met de s4 en s5 werkt het,maar met me eigen note 4 niet. Na lang zoeken heb ik gevonden dat de note 4 en edge een andere kabel moeten hebben. Even verder kijken of ik die kabel pak en ik heb gelezen dat de lg g3 van me vrouw met slimport naar hdmi moet werken?